آیا ممکن است به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy درمان برای FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy درمان برای FSGS
آیا ممکن است به استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان برای FSGSIs این امکان را به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy درمان برای FSGS؟ FSGS فرم کوتاه گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال است. این بیماری شایع پروتئینوری عظیم، که برخی از بیماران با سرعت بیشتری به مرحله نهایی نارسایی کلیوی توسعه است. به طوری که بیماران نیاز به توجه بیشتر بر روی آن.

چه FSGS؟

مردم با FSGS در برخی از درجه آشنا نیست، بسیاری از آنها را محدود به مطمئن شوید که آن را یک نوع بیماری کلیوی است. FSGS یک نوع سندرم نفروتیک که معمولا بر روی کودکان و نوجوانان اتفاق می افتد، آن را نیز مهم برای بزرگسالان مبتلا به نارسایی کلیه است. نوع کلاسیک، نوع بالا، نوع جمع، نوع سلول، نوع غیر اختصاصی: آن را به 5 نوع مختلف با توجه به مطالعات بالینی تقسیم شد. آن را اشاره به گلومرولی حلقه مویرگی اسکلروز فوکال سگمنتال و یا انحطاط شفاف، هیچ تکثیر سلولی قابل توجهی از یک کلاس از مویرگ های گلومرولی.

چگونه آن را درمان با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

FSGS است متعلق به خود ایمنی بیماری ها، به طور عمده دلیل اسکلروز عروقی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است با استفاده از داروهای چینی به نقش بازی در ترویج گردش خون و استاز خون. عامل فعال موثر در طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند و از بین بردن انسداد در عروق خونی. به طوری که خون هموار بدون هر گونه مانع جریان خواهد شد، پس از آن سخت شدن بخشی از شریان ناپدید می شوند. کلیه خواهد برگشت به سالم است.

علاوه بر این، این نوع از درمان منطبق با پا حمام درمانی اثر دو برابر برای بیماران دریافت خواهد شد. کسانی که درمان طب چینی توسط بیمارستان های کلیه Shijiazhuang بیماری است که بیمارستان بیماری های کلیوی خاص اختراع شد.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: