چگونه آنها با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از رد پیوند کلیه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه آنها با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از رد پیوند کلیه؟

چگونه آنها با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از رد پیوند کلیه است؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان بر اساس طب سنتی چینی است. همانطور که همه ما می دانیم، efficacies از طب سنتی چینی را می توان تصور. برای بیماران برای جلوگیری از کلیه rachazo پیوند، بیمارستان ما اقدامات aducuadas گرفته شده است.

چه رد می توانید پس از پیوند کلیه رخ می دهد؟

یکی از بیماران پیام چپ و پرسید: "من یک پیوند کلیه، کراتینین من 2.5 به ضرب گلوله کشته است ساعت 8 صبح در درمان بستری برای جلوگیری از رد، من می تواند نشان دهد که چگونه آثار این درمان و اگر توصیه من؟" به عنوان این بیمار است رنج می برند، علامت کلیه رد پیوند ممکن است کراتینین بالا است. در این مورد، عملکرد کلیه را دوباره کاهش داد. فقط برخی از عملکرد کلیه است که می تواند جریان خون را حفظ کند. معمولا آن را در کلیه رد پیوند پس از 6 ماه تا چند سال رخ می دهد. آنها می توانند روابط خود را با داروهایی مانند داروهای سرکوب کننده ایمنی.

آن را به علائمی مانند بالا alterial فشار، پروتئین و کم خونی، و غیره رخ می دهد همه که می تواند درد ناشی از بیماری مزمن کلیه دوباره شود.

چگونه بیماران با طب میکرو چینی Osmotherapy شما کمک کند؟

خارج از کشور، بیماران طب غربی به طور کلی. با این حال، می تواند نشانه برای کوتاه مدت را کاهش دهد. در همه، می توان رد پیوند کلیه درمان نیست و کاملا ایمنی شده است کاهش

در مقابل، داروهای سنتی چینی می تواند tejitos باقی مانده کلیه محافظت و ترمیم خاص سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است. همچنین می تواند بیماران برای تنظیم چی و ژو کمک کند. البته، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد استفاده از داروهای چینی اغلب گیاهان آب پز. بیشتر موثر برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. دکتر از بیمارستان ما دستور العمل های مختلف برای نشانه های متفاوت از بیماران گرفته شده است. آنها ممکن است بیماران برای جلوگیری از رد پیوند کلیه کمک می کند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی و یا مشکل cuarquier، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما پاسخ حرفه ای می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: