چگونه معکوس بدن تغییرات بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه معکوس بدن تغییرات بیماری کلیوی

چگونه تغییرات بیماری بدن معکوس RenalCuando شما را از بیماری های کلیوی، تغییرات بدنی که رخ می دهد از قبیل ریزش مو و یا تغییر رنگ ناخن رنج می برند. این می تواند عزت نفس که برخی افراد که ظاهر آنها تاثیر بگذارد. اما گام به عقب تغییرات بدن شما وجود دارد.

چگونه معکوس تغییرات در بدن از بیماری های کلیوی؟

ناخن ها و بیماری مزمن کلیه

دست و پای خود را می توان با بیماری های کلیوی است. محصولات ضایعات نیتروژنی در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، که می تواند ناخن آسیب دیده و پا باعث تجمع می یابد.

ریزش مو در بیماری های کلیوی

هنگامی که شما به بیماری های کلیوی، مواد غذایی خود را طعم خوب یا آشنا. این می تواند به از دست دادن اشتها شود. این به این معنی است که منابع خود را از پروتئین در رژیم غذایی، مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ ممکن است مناسب برای رژیم غذایی کلیه. با بیماری کلیه، شما بیشتر احتمال دارد به از دست دادن مو رنج می برند.

چگونه به معکوس تغییرات بدنی از بیماری های کلیوی؟

در درمان بیماری های کلیوی، برای درمان علت ریشه لازم است. پس از سالها آزمایش های پزشکی، کارشناسان ما نشان می دهد که علت ریشه ای خون آسیب کلیه آلوده است. بنابراین، قبل از درمان بیماری کلیه، شما ابتدا باید خون خود را پاک.

در بیمارستان ما در چین، درمان آلودگی خون برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. نه تنها خون را تمیز بلکه باعث بهبود عملکرد کلیه است.

آلودگی خون درمان شامل سه مرحله است:

1. ترکیب چندین روش تصفیه خون به پاک کردن خون

در این درمان، روش های مختلف تصفیه خون به عنوان hemofiltration، جذب ایمنی و تبادل پلاسما استفاده می توان برای حذف سموم و مواد زائد از بدن خود را. در این راه، آنها را به سطح آن بالا کراتینین و نیتروژن اوره در سطح بالا کاهش می یابد.

2. مکمل های غذایی

آلودگی خون درمان نیز فراهم می کند برخی از خون فاقد مواد مغذی. این می تواند بازیابی سرعت آسیب کلیوی کمک کند.

3. بازسازی عملکرد کلیه خود را

دو مرحله بالا پایه خوبی برای بازسازی عملکرد کلیه نهاده شده است. در این مرحله، درمان طب چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مای کانگ مخلوط، حمام پا دارو، سوپ دارویی و فتیلهگذاری درمان، و غیره استفاده می شود برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

درمان معکوس آلودگی خون بدن خود را تغییر ریشه ای از بیماری کلیه است. با این حال، این درمان مورد نیاز است برای رسیدن به چین است. اطلاعات تماس با ما enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: