چه درمانی را می توان برای نارسایی کلیه معکوس استفاده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی را می توان برای نارسایی کلیه معکوس استفاده

چه درمان را می توان مورد استفاده قرار گیرد به عقب شکست درمان Renal¿Qué می تواند استفاده شود برای معکوس نارسایی کلیه؟ این مرسوم است در نظر گرفته که نارسایی کلیه علاج ناپذیر است. این را می توان به بسیاری از بیماران استفاده می شود، اما به تمام بیماران صدق نمی کند. شما می دانید، بسیاری از بازماندگان قوی به نارسایی کلیه وجود دارد و بیشتر و بیشتر، همراه با علم و فن آوری پزشکی به طور مداوم توسعه یافته باشد.

پاتوژنز نارسایی کلیه چیست؟

کلیه هیپوکسی ایسکمیک کلیه و

کلیه های آسیب دیده نمی توانید از فیلتر به عنوان خون و جریان خون به بافت کلیوی نیز کاهش می یابد. فقدان خون، اکسیژن و nourishments باعث بافت کلیه ضعیف شده و آسیب دیده.

فیبروز کلیوی

فیبروز کلیوی کلیدی است که منجر به شکست مترقی کلیه است. زمانی که به بافت کلیوی مشخص شده اند، عملکرد آنها دست خواهد رفت.

سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی

علت ریشه ای نارسایی کلیه است که سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی است. سلول های ذاتی کلیه واحد اصلی عملکرد کلیه می باشد. هنگامی که آسیب دیده و یا نکروز شده و تولید سلولهای جدید خیلی آهسته، عملکرد کلیه به طور جدی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

چه درمان را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای معکوس نارسایی کلیه؟

برای بهبود یافتن از نارسایی کلیه باید هر دو جنبه دارند. از یک طرف، عقب صدمه به کلیه و کلیه ترمیم بافت آسیب. از سوی دیگر بازگرداندن ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند گردش خون حذف و افزایش جریان خون به کلیه ها برای از بین بردن متحده ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی.

مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی می تواند کمپلکسهای ایمنی و ماتریکس خارج سلولی به منظور جلوگیری از فیبروز کلیوی بیشتر از بین بردن.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده ترویج برای تعمیر آسیب کلیه و ترویج بازسازی بافت های جدید از عملکرد کلیه است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا هر گونه کمک نیاز دیگر در درمان نارسایی کلیه، که می تواند پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت با ارسال ایمیل به @ مرحله ای هاتمیل بیماری کلیوی کام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: