اجازه دهید من می دانم که چگونه برای کمک به یک بیمار در همودیالیز مبتلا به بی خوابی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجازه دهید من می دانم که چگونه برای کمک به یک بیمار در همودیالیز مبتلا به بی خوابی

دوست دارید بدانید که چگونه برای کمک به یک بیمار تحت همودیالیز که از بسیاری از بیماران insomnioHay رنج می برند یک مشکل مانند این بیمار داشته باشد. "من می خواهم بدانید که چگونه برای کمک به یک بیمار تحت همودیالیز است که از بی خوابی رنج" هنگامی که بیمار تحت دیالیز بود اغلب در حال علائم. در این مقاله، ما بیمار solucciona این مشکل کمک خواهد کرد.

چرا بیماران همودیالیزی از بی خوابی رنج می برند؟

بسیاری از بیماران را دیالیز در مرحله 4 یا 5 بیماری مزمن کلیه. البته، دیالیز می تواند بیمار کمک کند رفتار علائم acutualmente. به عنوان مثال، شما می توانید زائد سوخت و ساز آب و فاضلاب به زودی دانلود کنید. شما همچنین می توانید بخشی از عملکرد کلیه را حفظ کند. با این حال، با زمان از بیماران دیالیزی دچار عوارضی مانند مشکلات خواب، oscula یا پوست و دشواری غیر طبیعی رنگ پریده تنفس، و غیره بنابراین، دیالیز تنها درمان مرسوم است، یک گزینه نهایی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

اجازه دهید به بهبود کیفیت خواب کمک به بیمار

علت بیمار بی خوابی درد از همودیالیز و از دست دادن عملکرد کلیه است. ما توصیه می کنیم درمان برای کمک به حمام پا. شما می توانید پای خود را در آب گرم با داروهای گیاهی چینی در 40 دقیقه قرار داده است. شما نمی توانید تنها بهبود خواب، اما شما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بازگرداند. آن بهره مند شوند برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

البته، حمام پا اما می تواند بخشی از عملکرد کلیه را بهبود بخشد و می کند از بی خوابی رنج می برند. اگر می خواهید به طور کامل از شر دیالیز، من nesecito یک سری از درمان منظم. ما امیدواریم که این مقاله می تواند کمک کند. اگر شما هر گونه مشکلات در مورد enfemedad مزمن کلیه یا درمان سنتی چینی است. می توانید به هر نحوی به ما، فرم عبارتند از: ترک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: