چگونه می توانیم کاهش سطح کراتینین بالا 3 در دیابت؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانیم کاهش سطح کراتینین بالا 3 در دیابت؟

چگونه می توانیم کاهش سطح کراتینین بالا 3 در دیابت؟ میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین 3 در دیابت چگونه می توانیم کاهش سطح کراتینین بالا 3 در دیابت را کاهش دهد؟ این باید یکی از سوالات مربوط برای بیماران مبتلا به دیابت هنگامی که آنها دریافت کراتینین سرم در خون باشد. ادامه مطلب را بخوانید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang به شما می دهد موثرترین درمان.

چه سطح کراتینین 3 در دیابت؟

سطح کراتینین سرم همیشه به عنوان یک شاخص عملکرد کلیوی در نظر گرفته. سطح کراتینین سرم بدان معنی است که کلیه خود را به شدت با کمتر از 50٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است. کراتینین سرم 3.0 بسیار بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 mg / dl بود، و به این معنی است که کلیه خود را به شدت دیابت خود را آسیب دیده است. دیابت یکی از علل اصلی بیماری کلیه و بیماری های کلیوی ناشی از دیابت به عنوان نفروپاتی دیابتی یا بیماری کلیوی ناشی از دیابت نامیده می شود.

چگونه می توانیم کراتینین بالا 3.0 در دیابت را کاهش دهد؟

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که سطح کراتینین بالا 3 سرم است که عمدتا توسط آسیب کلیه و عملکرد کلیه کم شدید در دیابت ایجاد می شود، به آن نیاز دارد به درمان است که می تواند به دیابت خود را به خوبی کنترل و بازگرداندن عملکرد کلیه است. سپس ریشه کراتینین بالا می تواند کاهش می یابد.

در اینجا ارائه شده میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پیشنهاد در بیمارستان ما، آن را به یک درمان گیاهی و خارجی بر اساس است، و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و ویژه ای است که در آن استفاده می شود وجود دارد. در اینجا توابع را میکرو چینی پزشکی Osmotherapy توسط سطح کراتینین بالا از 3.0 در دیابت.

- گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد و تمیز کردن خون

- افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه

- تنظیم سطح قند در خون و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده

- ضد التهاب است که می تواند از آسیب بیشتر کلیه جلوگیری

از طریق یک روش سیستماتیک با طب میکرو چینی Osmotherapy برای بیماری کلیوی، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است، و می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را متوقف و کاهش کراتینین بالا 3.0 ریشه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما می توانیم به کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: