چگونه بیماران با سطح کراتینین 9 و 134 اوره جلوگیری از دیالیز؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه بیماران با سطح کراتینین 9 و 134 اوره جلوگیری از دیالیز؟

چگونه بیماران با سطح کراتینین 9 و 134 اوره جلوگیری از دیالیز شما در حال حاضر آغاز دیالیز زمانی که سطح کراتینین است 9 و سطح اوره است 134. دیالیز استفاده می شود برای از بین بردن علائم، بلکه می تواند باعث برخی عوارض جانبی مانند خارش پوست، عفونت، فشار خون پایین و گرفتگی عضلانی. بنابراین بسیاری از بیماران می خواهند برای خلاص شدن از دیالیز. پس چگونه بیماران با سطح کراتینین و اوره 9 جلوگیری از دیالیز؟

چگونه بیماران با سطح کراتینین 9 و 134 اوره دیالیز جلوگیری از؟

کراتینین محصول زباله های شیمیایی در خون عبور از طریق کلیه ها فیلتر می شود و در دفع ادرار. این است که معمولا به عنوان شاخص عملکرد کلیه استفاده می شود.

اوره باقی مانده از تخریب پروتئین است که توسط کبد انجام شده است. اوره است و سپس از خون توسط کلیه ها حذف و ادرار منتقل می شود.

سطح بالای کراتینین و سطح بالا اوره دو نشانه هایی از یک مشکل کلیه است که باید خطاب هستند.

دیالیز می تواند برخی از کراتینین و اوره در خارج از بدن رها اما می تواند آسیب به کلیه تعمیر نیست و بهبود عملکرد کلیه. به منظور کاهش سطح بالای کراتینین و اوره کاملا بالا، ترمیم صدمات کلیوی و عملکرد کلیه را بهبود می یابند لازم است.

در بیمارستان ما در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا در ریشه آن کاهش، یعنی dañoes کلیه می تواند تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع زیر است:

1. این می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون برای از بین بردن ایسکمی کلیوی و دولت آنوکسی.

2. التهاب می تواند متوقف شود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر.

3. داروهای چینی می تواند مواد مغذی را برای بدن شما فراهم می کند.

4. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند توانایی به درمان کلیه آسیب دیده و بهبود تکثیر سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد.

بنابراین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، ممکن است برای شما برای خلاص شدن از شر دیالیز. سطح آن بالا کراتینین 9 و سطح اوره 134 است آن را از ریشه کاهش می یابد.

اگر شما علاقه مند در سنتی چینی و طب پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می باشد، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به بیماری @ hotmail.com مرحله کلیوی، ما با همه چیز ayduarle خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: