چگونه داغ فشرده درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه داغ فشرده درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

چگونه داغ فشرده درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک مشکل این است که عملیات تنها درمان برای درمان PKD است. بسیاری از بیماران نمی دانند که در حال حاضر یک درمان سنتی در چین existado.

PKD توارث این بیماری است، بیشتر بیماران با enfemedad کلیه پلی کیستیک را از عمل به کوچک شدن کیست ها و مایعات تخلیه می شود. اما از آن است موثر به طور کامل برطرف نشده باشد. آنها دوباره پس از یک دوره از زمان به طور کلی رشد خواهد کرد.

کمپرس گرم درمانی یک درمان سنتی در چین است. بسیاری از مردم از کشورهای غربی کمپرس گرم درمان استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در ریشه آن وجود دارد. بنابراین، چگونه داغ فشرده کار درمان؟ گرم فشرده درمان با استفاده از داروهای اثرات به بدن خارجی مناسب به راندمان قرار می تواند آسیب کلیوی برسد. این است که از طریق کانالهای انرژی. در دوران باستان، پزشکان سنتی چینی استفاده از این فرم برای افزایش نفوذپذیری دیواره مایع به تخلیه و محافظت از عملکرد کلیه است.

ما توصیه می کنیم که اگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک، nesecita که در اوایل درمان بود. هنگامی که کیست رشد، آنها را از عملکرد کلیه ها آسیب برساند. شما ممکن است نارسایی کلیوی را وارد کنید.

اگر شما علاقه مند در درمان ما در کمپرس گرم می باشد. شما می توانید هر راه که می خواهید با ما تماس بگیرید استفاده کنید. فرم عبارتند از: پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. لطفا شک نکنید، بهترین های ما به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: