چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه؟

چگونه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه؟ امروز، بیماری مزمن کلیوی (CKD) محبوب تر شده است برای مردم در سراسر جهان، و یک بیماری پیشرونده با عملکرد کلیوی کاهش به تدریج است. اگر بیماری مزمن کلیه نمی تواند به خوبی کنترل، مردم در نهایت در نارسایی کلیه converte، و زندگی او ممکن است با دیالیز یا پیوند کلیه به پایان برسد. بنابراین پیشگیری اولیه از بیماری مزمن کلیه برای ما بسیار مهم است. در این مقاله، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang به شما خواهد گفت که چگونه برای جلوگیری بیماری مزمن کلیه و یا همچنین می توانید دکتر آنلاین ما برای راهنمایی بیشتر رایگان تماس بگیرید.

در اینجا پیشنهادات خود را برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیوی (CKD)، توصیه شده توسط کارشناسان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang هستند.

1. برای بزرگسالان، از آن لازم است به معاینات منظم برای بدن خود را هر سال، از جمله آزمون عملکرد کلیه است. همانطور که می دانیم، کلیه ارگان های مهم برای ما هستند. هنگامی که کلیه خود را آسیب دیده، ایمنی خود را کاهش خواهد یافت، و شما ممکن است برخی عوارض جدی در سراسر بدن است.

2. علل بسیاری از بیماری مزمن کلیه، مانند فشار خون بالا، دیابت، عفونت های کلیوی، بیماری های قلبی، و غیره وجود دارد اگر شما این موارد ذکر شده، لازم است به کنترل از این بیماری ها، پس از آن می تواند به صدمه جلوگیری کلیه و جلوگیری از بیماری های مزمن کلیه است.

3. در مرحله اولیه بیماری مزمن کلیه، برخی از علائم مانند تکرر ادرار، تورم، حباب در ادرار یا خون در ادرار، خستگی و ضعف، و غیره رخ خواهد داد اگر شما از هر یک از این علائم رنج می برند، شما را تشویق به تشخیص زود هنگام و درمان موثر برای این علائم، آن را می توانید از پیشرفت آن را متوقف کند و جلوگیری از نارسایی کلیه را برای شما با بیماری مزمن کلیه.

4. اگر شما در حال حاضر تبدیل به یک شکست CKD کلیه، دیالیز نیز را ندارد، شما می توانید یک درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز است. در بیمارستان ما، استفاده سیستماتیک طب چینی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند از پیشرفت بیماری مزمن کلیه را متوقف کند.

مهم نیست که چه مرحله بیماری کلیوی مزمن، لطفا از درمان را متوقف کند. هر چه زودتر شما را یک ابزار موثر برای بهبود عملکرد کلیه، بهترین پیش آگهی درمان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: