نگاه کنید! چگونه خوشحال او است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نگاه کنید! چگونه خوشحال او است
نگاه کنید! چگونه شاد شما می شیائوبو پنج سال است، اما آن را به یک بیماری مزمن کلیه بیمار (بیماری مزمن کلیه) است. پدر و مادر او به بسیاری از بیمارستان ها و رفتار روش های مختلف صورت گرفته است. با این حال هیچ چیزی در بهبود وضعیت آنها وجود دارد. انتخاب نهایی خود را بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. بیمارستان ما بزرگترین و متخصص در بیماری های کلیوی در چین است. در حال حاضر بسیاری از درمان های منحصر به فرد. و در حال حاضر بیایید ببینید که چگونه شیائوبو در بیمارستان ما است.
قبل از آمدن به بیمارستان ما، سطح کراتینین نوسانات او 300umol از عدم اشتها، تهوع، استفراغ و خارش پوست رنج می برد / L. در آن است. پدر و مادر او در مورد او مراقبت زیادی.
ما می دانیم که کراتی نین یک محصول زائد است و باید از بدن خود را از طریق کلیه ها تخلیه شود. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کراتینین می سازد تا در بدن، باعث کراتینین بالا. به همین دلیل است آزمایش خون نشان می دهد سطح کراتینین بالا در بدن شما. از این تجزیه و تحلیل، ما می توانیم دانم که اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان اساسی باید کلیه های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.
چگونه برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه.
در بیمارستان ما، ما با استفاده از یک روش سیستماتیک از طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی سیستماتیک شامل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمانی، مخلوط مای کانگ و سوپ دارویی. این درمان به نام "چهار" درمان سنتی چینی است. این می تواند به رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، پیچیده ایمنی کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. شما می توانید یک خون فضای خوب برای فعال شدن سلول های آسیب دیده کلیه تنظیم و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، سطح کراتینین اضافی در خارج از بدن حذف می شود. سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به طور موثر کاهش خواهد یافت.
پس از 15 روز از شروع درمان، سطح کراتینین از شیائوبو 157umol / L کاهش می یابد به 99umol / L، که در حال حاضر در محدوده طبیعی است. علائم آن مانند تهوع، استفراغ، بی اشتهایی و خارش پوست همه بهبودی را دریافت کنید. نگاه کنید! چگونه شاد در حال حاضر شما می باشد.
اگر شما هم می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، و به دنبال درمان های جایگزین، شما می توانید دکتر ما آنلاین cosnutlar، شما همچنین می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل اجرا به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: