چگونه به درمان دیالیز کلیه منقبض نه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان دیالیز کلیه منقبض نه؟

چگونه به درمان دیالیز کلیه منقبض نه؟ "اندازه کلیه می توان کاهش داد؟" این سوال این است که از صندوق پستی ما enfermedad-renal@hotmail.com. برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از آنها به این بیماری ناشی از. اما بدون توجه به آنچه این بیماری مرحله پیشرفته می شود، دکتر بیمار به دیالیز را راهنمایی کند. شما می دانید، دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی، چرا که بسیاری از بیماران می خواهید برای جلوگیری از.

چرا باعث انقباض کلیه؟

بیماری های کلیوی طولانی مدت خواهد بافت کلیه، به خصوص که از گلومرول آسیب، به عنوان کلیه القاء انقباض می شود. بنابراین، هنگامی که مردم در نارسایی کلیوی، به ویژه نارسایی کلیه و اورمی قرار می گیرند، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش یافته بود، پس از آن کلیه شدید آسیب دیده است، موجب کلیه انقباض می شود. علاوه بر renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیوی و دیسپلازی مادرزادی کلیوی نیز می تواند انقباض کلیه می شود.

چگونه برای درمان کلیه بدون دیالیز منقبض؟

زمانی که کلیه را کوچک، باید اقدام فوری برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است را. همانطور که همه ما می دانیم، پس از کلیه کاهش، آن را دشوار برای معکوس است، اما با کمک درمان مناسب، عملکرد کلیه را می توان بهبود بخشید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، تنها درمان Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه است، با کمک آن، بیشتر و بیشتر مردم می توانند به زندگی عادی بازگشت.

اندازه کلیه ها طبیعی باید 10 تا 12 سانتی متر طول باشد. 5 تا 7 سانتی متر عرض. 3 تا 5 سانتی متر ضخامت. بنابراین اگر کلیه شما کمتر از سطح عادی است، شما باید با توجه به آن پرداخت، که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را در برخی از راه آسیب دیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایل و درمان رایج ترین، شما می توانید پیام زیر را در علامت خاص خود را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما در 24 nows مشورت، مشاوره رایگان است، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: