آیا بیمار با نفروپاتی فشار خون می توانند پیوند کلیه جلوگیری؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا بیمار با نفروپاتی فشار خون می توانند پیوند کلیه جلوگیری؟

آیا بیمار مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا می تواند پیوند کلیه جلوگیری از؟ به فرانک، بدون کنترل خوب، بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا را به پیوند کلیه و دیالیز، به ویژه در کشورهای غربی هیچ درمان جایگزین دیگری وجود دارد و ماساژ موثر است. با این حال در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تعدادی از درمان های جایگزین و طبیعی است که می تواند کمک به آنها یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند کلیه پیدا کرده است.

چرا اکثر بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون را به پیوند کلیه است؟

نفروپاتی فشار خون است فشار خون بالا شناخته شده است ایجاد می شود. بدون کنترل خوب از فشار خون بالا باعث آسیب به کلیه ها و اندام های دیگر، که باعث علائم و عوارض بیشتر. پس از این بیماری وارد مرحله پیشرفته، خواهد بود که از دست دادن کنترل، پس از آن بیمار به تکیه بر دیالیز یا پیوند کلیه به نسبتا زندگی می کنند.

چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟

اگر بیمار می خواهد برای جلوگیری از بیماری کلیوی باید جلوگیری از گرفتن آن بدتر، که شده است، زمان آن را می توانید جلوگیری از این بیماری رفتن به مرحله پیشرفته آنها این فرصت را برای جلوگیری از پیوند کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان می تواند کمک به بیماران مدیریت بیماری خود به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت زباله از آسیب بیشتر. با کمک این درمان، بیمار مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا می تواند یک زندگی بدون کیفیت مانند میزان پیوند riñón.Además زندگی می کنند، ما باید درمان جدید دیگر، همکاری با هم درمان های مختلف می تواند بیماری خود را به سرعت درمان می کند.

اگر شما علاقه مند در درمان ما از نفروپاتی فشار خون و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز، شما می توانید ایمیل به بیماری @ hotmail.com و کلیوی ارسال، همچنین ممکن است این پیام در مورد علائم خاص خود را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت، مشاوره رایگان است، ما خوشحال به کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: