می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا خوردن آنچوی خشک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا خوردن آنچوی خشک"من از سطح کراتینین بالا رنج می برند. آیا من می توانم آنچوی خشک بخورند. مواد غذایی که من می توانم و غذاهایی که من باید به جلوگیری از چیست؟ "این یک سوال از دکتر آنلاین ما (اگر شما سوال دیگری، شما می توانید با دکتر اینترنتی به طور مستقیم چت). بعد من به شما پاسخ در مورد می تواند افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا خوردن ماهی کولی خشک شده، امید آن می تواند به شما کمک کند به من بدهید.

در واقع، ماهی سرشار از پروتئین و تغذیه دیگر است، آن است که به نفع مردم است. اما به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، او ممکن است نیاز به اجتناب از خوردن غذاهای با پروتئین بالا، که است که می گویند آنها برای جلوگیری از به خوردن ماهی. خوشبختانه، آنها نیاز به اجتناب از ماهی کاملا، که دلیل است که ماهی های آب شیرین غنی از پروتئین با کیفیت بالا است، که می تواند پروتئین به اندازه کافی برای بیمار بدون صدمه زدن به کلیه عرضه و یا بار را به کلیه است. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، آنها می توانند برخی از ماهی های آب شیرین را انتخاب کنید. اما آنچوی خشک بالا در نمک و پتاسیم است، هر دو از آنها خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتی بالا، آنها باید آنچوی خشک بخورند.

بنابراین، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی باید توجه ویژه ای به غذایی که می خورید پرداخت، اجازه ندهید که مواد غذایی را به بار غیر ضروری به کلیه شما. اگر شما نمی دانید که چه باید به غذا خوردن، شما می توانید از کارشناسان ما به طور مستقیم مشورت کرده و یا پیام های زیر را ترک کنند، ما اطلاعات رژیم غذایی با توجه به شرایط بیماری خود را فراهم کند.

رژیم غذایی می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی به تسکین علائم این بیماری است، اما می توانید آن را درمان نیست. بنابراین اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر است، بهتر استa درمان مناسب را پیدا کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: CKD رژیم غذایی مزمن کلیه سطح کراتینین بیماری بالا بیماری مزمن کلیوی با ماهی ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: