Nefrístis Lúpica در مرحله 4: جلوگیری از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Nefrístis Lúpica در مرحله 4: جلوگیری از نارسایی کلیه

Nefrístis Lúpica در مرحله 4: جلوگیری از شکست RenalLa نفریت لوپوس اشاره به آسیب کلیوی از SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک)، آن را به یک بیماری کلیوی ثانویه با عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد. لوپوس Nefrístis در مرحله 4 این معنی است که کلیه خود را به شدت با GFR کم 15-29 میلی لیتر / دقیقه آسیب دیده است. در این مرحله، برای دیدن یک دکتر به جلوگیری از پیشرفت آن مبتلا به نفریت لوپوس در EAPA 4 و جلوگیری از نارسایی کلیه لازم است. ادامه مطلب را بخوانید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خواهد راه حل.

در اینجا پیشنهادات خود را به جلوگیری از نارسایی کلیه، توصیه شده توسط کارشناسان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang هستند.

1. حفظ یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده

یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده می تواند کمک به کاهش بار کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، و رژیم غذایی خاص باید بر اساس مورد خود آن باشد. باید پروتئین، کمتر در نمک کاهش، به برخی از میوه و سبزیجات تازه، اجتناب از غذاهای غنی از پتاسیم و فسفر، و غیره شما بهتر است با دکتر خود صحبت برای ایجاد یک نمودار رژیم غذایی خوب بر اساس شرایط فعلی خود را.

2. بررسی نشانه های شما

نفریت لوپوس در مرحله 4، کلیه خود را به شدت آسیب دیده بودند، که ممکن است برخی علایم شدید از قبیل فشار خون بالا، تورم، کم خونی، etc.Es نیاز به داروها برای کنترل این داروها و همچنین علائم کنترل نشده می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها شود.

آسیب کلیه 3. رفع

این مهم ترین چیز برای انجام برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. این نشان می دهد سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای شما، هر دو درمان در بیمارستان ما ارائه شده است. سلول های بنیادی می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی از خون و کلیه ها، که می تواند یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گسترش و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از ریشه.

از طریق یک روش سیستماتیک با این روش های درمانی چینی، نفریت لوپوس در مرحله 4 می تواند متوقف شود، و می تواند به نارسایی کلیه جلوگیری از یک زندگی بهتر. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، مشاوره رایگان است.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: