نارسایی کلیه با کراتینین 9 می تواند دیالیز را متوقف کند؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین 9 می تواند دیالیز را متوقف کند؟

نارسایی کلیه با کراتینین 9 می تواند دیالیز را متوقف کند؟ من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من است تا 9 و دکتر من به من در دیالیز قرار داده است. من می خواهم بدانم من می توانم خاموش دیالیز را دریافت کنم؟

به فرانک، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین به عنوان بالا که به سختی متوقف دیالیز، اما اگر آنها می توانند به موقع جایگزین درمان کنید، شما همچنین می توانید از این فرصت برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 9 دشوار است برای به دست آوردن دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم که کراتینین 9 بالاتر از سطح طبیعی است، آن را به مرحله نهایی بیماری کلیوی میباشد. در این مرحله، بسیاری از نشانه ها و عوارض آغاز به نظر می رسد یک به یک و دیالیز به عنوان یک درمان معمول برای نارسایی کلیه می تواند کمک به تسکین علائم بیمار به طوری که بیمار می تواند یک زندگی بهتر منجر شود. بدون کمک از دیالیز، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با کراتینین بالا ممکن است درد بیشتر رنج می برند، پس از آن زندگی خود را به طور کامل آسیب دیده خواهد شد.

چه روش های درمانی جایگزین می تواند به بیماران با کراتینین بالا کلیوی دیالیز نارسایی توقف کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از مهمترین و موثر برای نارسایی کلیه است که می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را متوقف دیالیز بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. با این حال، آن است که مناسب برای تمام بیماران، بیمار خیلی متفاوت می توانید یک اثر متفاوت درمانی دارند. اگر می خواهید بدانید که اگر شما مناسب برای او هستند یا نه، شما می توانید پیام برای ما ترک، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما علاقه مند در این درمان جایگزین برای نارسایی کلیه یا دیالیز می خواهد به از دست دادن، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، مشاوره رایگان و می توانید پیام مورد ترک نشانه او، و سپس تیم ما از کارشناسان می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: