است یک درمان برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است یک درمان برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

است یک درمان برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟ اگر در مرحله 3 بیماری مزمن توسعه یافته، پزشکان تجویز برای تسکین علائم یک بار این بیماری را بدتر می شود، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد و تقاضا . با این حال، هر دو بهترین گزینه برای بیماران نیست. بنابراین هیچ درمان موثری برای بیماری مزمن کلیه در مرحله 3 برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک گام حیاتی برای بیماران است، چرا که در این مرحله تمام علائم شروع به نظر می رسد یک به یک، به عنوان بیشتر بیماران می توانند بیماری خود را در این مرحله پیدا با این حال، در این مرحله کلیه ها آسیب دیده به طور کامل نیست، برخی از سلول های سالم باقی مانده باشد، اگر بیماران می توانند سلول ها را از آسیب بیشتر محافظت آنها این فرصت را به نگه داشتن عملکرد کلیه می رود به شکست داشته باشد، لذا برای جلوگیری از دیالیز.

این است که، به شرطی که درمان می تواند عملکرد کلیه جلوگیری می رود به شکست، که می توانید به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار کمک به جلوگیری از دیالیز کلیه یا پیوند کلیه.

چه درمان می تواند در مرحله CKD 3 با برای جلوگیری از دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی است که چهار عملکرد اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و رگ های خونی را گسترش دهد. برای این چهار توابع، که می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر کلیه های آسیب دیده به برخی از درجه. بنابراین اگر بیمار می تواند این درمان به موقع می تواند نارسایی عملکرد کلیه خود را جلوگیری از دریافت و یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما در مرحله 3 علاقه مند در درمان ما برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام مورد نشانه های خود را ترک کنند، ما همه چیز ممکن است برای انجام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: