سلول های بنیادی درمان یک درمان جایگزین برای دیالیز بیماران مبتلا به CKD است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی درمان یک درمان جایگزین برای دیالیز بیماران مبتلا به CKD است

استم سل تراپی یک درمان جایگزین برای بیماران بیماران دیالیزی مبتلا به CKD CKDLos نمی خواهید را به دیالیز است، که یک مشکل ثابت است. بیماران nesecitan مطمئن شوید یک ماده است که سلول های بنیادی درمان در حال حاضر یک دیالیز درمان جایگزین است. هنوز در مورد این درمان نگران نباشید موثر است یا نه. در این مقاله، ما یک جواب در مورد این درمان است.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک درمان معمول در درمان بالینی است. هنگامی که بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 یا جدی تر، دیالیز معمولا opcionarán برای دانلود سموم از بدن، و حفظ زندگی بدون کیفیت. چرا کیفیت نیست؟ هنگامی که دیالیز را، اغلب دارای عوارض جانبی تهوع، استفراغ، درد پشت، و غیره علاوه بر این، طولانی ترین مدت زمان ساخت دیالیز و بیماران مبتلا به CKD حال دردها به طور مداوم. عملکرد کلیه در درمان بالینی است که به تدریج از دست داد. بنابراین، قبل از رفتن به انجام دیالیز، سلول های بنیادی آن دیالیز درمان جایگزین است.

با توسعه فن آوری های بالینی، سلول های بنیادی درمان در زمینه پزشکی معروف تر شده است. بیشتر و بیشتر مردم باور و دریافت این درمان. ظرفیت آن بازسازی و بهبودی ممکن است تابع ریشه کلیه را بهبود بخشد. البته، با توجه به زمان های مختلف تحت درمان است که اختلاف پتانسیل به بهبود عملکرد کلیوی. بنابراین توصیه می کنیم که بیماران باید درمان زود هنگام دریافت خواهید کرد.

اگر شما نمی خواهید به دیالیز، عوارض جانبی دیالیز از نگرانی و می خواهید به زندگی با کیفیت بالا. بدون شک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: