سندرم نفروتیک با کراتینین 3.62 باید چه کار کنم؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک با کراتینین 3.62 باید چه کار کنم؟

سندرم نفروتیک با کراتینین 3.62 باید چه کار کنم؟ درمان طب چینی برای کنترل سطح کراتینین بالا در سندرم نفروتیک. سندرم نفروتیک (NS) اشاره به اختلال کلیوی با یک سری از علائم شدید، پروتئینوری بزرگ، ادم شدید پروتئین کم در خون و کلسترول بالا. با کنترل نشده از این علائم، ممکن است برای رسیدن به یک کاهش تدریجی در عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا نشانه جدی برای usted.Sigue خواندن است، شما می توانید راه حل است.

کراتینین 3.62 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، و به این معنی است که کلیه خود را به شدت با کمتر از 50٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است. در این شرایط، شما نیاز به یک درمان است که می توانید به سندرم نفروتیک کنترل و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور موثر.

برای مورد خود، آن را نشان می دهد درمان طب چینی در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. کارشناسان ما بیش از 30 سال تجربه در درمان سندرم نفروتیک، و بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در سراسر جهان درمان کرده اند، از جمله کودکان و بزرگسالان. آنها با اثرات درمانی خود را پس از مصرف درمان طب چینی راضی است.

درمان ما شامل سلول های بنیادی و ارائه "چهار یک" درمان، تیم ما از کارشناسان خواهد شد درمان های مختلف چینی اعمال می شود بر اساس شرایط خود را دارند.

سلول های بنیادی استفاده می شود برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، بهبود ایمنی خود را و از بین بردن پیچیده ایمنی از خون، این را می توان کنترل یا از سندرم نفروتیک خود و توقف پیشرفت آن به نارسایی کلیه است.

"چهار یک" درمان شامل چهار درمان بزرگ، پا حمام درمانی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، Maikang مخلوط، درمان خوراکی چینی پزشکی. این درمان ها در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه خود را به خوبی می تواند کار کند، کراتینین بالا می تواند از ریشه کاهش می یابد.

از طریق درمان منظم، سندرم نفروتیک می تواند به خوبی کنترل شده، و نشانه های شدید نیز ناپدید می شوند. از همه مهمتر، این درمان ها بسیار طبیعی تر و می توانید به سندرم نفروتیک درمان، از ریشه، از بیماری خود خواهد عود نیست. اگر می خواهید بدانید که بیشتر برای سندرم نفروتیک و درمان کراتینین بالا 3.62، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما می توانیم به کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: