درمان های جدید در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های جدید در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

درمان های جدید در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری RiñonShijiazhuang به عنوان بزرگترین برای درمان بیماری های کلیوی به ویژه در بیمارستان چینی، بسیاری از درمان های منحصر به فرد و موثر برای بیماری های کلیوی، کمک به بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی زندگی می کنند ایجاد کرده است یک زندگی با کیفیت بالا. امروز، من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چند درمان در بیمارستان ما.

نکات: برای پیدا کردن اینکه آیا شما می توانید درمان استفاده کنید یا نه، شما می توانید به گزارش آزمون خود را به enfermedad-renal@hotmail.com وصل کنید و یا در فرم زیر را پر شرایط بیماری و اشکال تماس خود و دریافت کمک رایگان در 24 ساعت از کلیه متخصص ما.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

Shenkang چمن، Shenshengkang، Maikang، چمن Laotou، Xuelian هوآ، Jianchanhua، Dahuang و غیره: این بیش از ده نادر سنتی طب چینی، مانند تشکیل شده است. همه این داروها منحصر به فرد را به بیمارستان ما هستند، و عملکرد اصلی این دارو به بهبود گردش خون، تخلیه سم و بیحرکتی از بدن و تعمیر و تولد دوباره سلول های جدید. از طب سنتی چینی، یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی، که با دستگاه پیشرفته پزشکی ترکیبی است. پس از مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر، که کمک به بهبود گردش خون میکرو، عروق کوچک کلیه گشاد می شوند، افزایش جریان خون کلیوی و بهبود ایسکمی کلیوی توسط نصف النهار و پوست. در چنین شرایطی، کلیه می تواند خود را از طریق درمان سیستمیک تعمیر.

طب چینی خوراکی

ما صدها راز برای نارسایی کلیه است. ما انواع مختلف بیماری های دهان بر اساس شرایط فردی تجویز خواهد شد. تابع بیماریهای دهان است برای تخلیه خون سم در همان زمان، اما همچنین می تواند اشتها را بهبود بخشد، تنظیم شرایط فیزیکی بیمار و تخلیه بدن سم به سرعت.

حمام دارویی

بیمار به سادگی در وان خیس، برخی از تغذیه و دارو برای عرق کردن در داخل وان، که می تواند تغذیه تر فراهم می کند و تغذیه کلیه وجود دارد، در حالی که شما می تواند ترشح عرق را تنظیم کنید، همچنین می توانید مشکل خارش مراجعه کنید، سپس پوست بیمار ممکن است بهتر.

آنها فقط سه قسمت از طیف درمانهای سیستمیک از بیمارستان ما هستند. سایر درمان کمکی مانند طب سوزنی، درمان آلودگی خون، انما درمان، حمام پا، ایمونوتراپی، و غیره، همچنین در بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی بسیار موثر است.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: