چرا داغ فشرده درمان می توانند از ALTERNATIVE به دیالیز برای درمان بیماری مزمن کلیه می شود؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا داغ فشرده درمان می توانند از ALTERNATIVE به دیالیز برای درمان بیماری مزمن کلیه می شود؟

چرا داغ فشرده درمان می توانند از ALTERNATIVE به دیالیز برای درمان بیماری مزمن کلیه می شود؟ بیماری مزمن کلیه به طور گسترده ای برای تمام انواع بیماری های کلیوی کار توسعه در دوره بعد. با توجه به مطالعات بالینی، بدون توجه به چه نوع وضعیت برای بیماری های کلیوی دیالیز درمان اساسی است. شکی نیست که بیماران نیاز به کمک و سم آزاد و زباله است که می تواند توسط کلیه به خودی خود نمی توان تخلیه وجود دارد.

با این حال، دیالیز است بهترین انتخاب است برای بیماران، بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند به انتخاب یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی. داغ فشرده درمان یکی از درمان های طبیعی است. بیماران ممکن است در مورد این مسئله دارند

آیا درمان و نه کمپرس گرم می تواند به بیماری مزمن کلیه دیالیز درمان؟

درمان فشرده سازی گرم است همان تابع با برخی از دیالیز درجه: حذف سموم و مواد زائد در بدن انسان و کلیه است. با این حال این درمان عوارض جانبی ندارد. مقایسه دیالیز این درمان امن تر و کمتر دردناک است.

علاوه بر این، در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز از ریشه. یعنی تنها سموم حذف و زباله کافی نیست. ما نیاز به تقویت قدرت کلیه و افزایش جریان خون به کلیه ها، به منظور ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. را کلیه به دور از التهاب و جوانه، آن یک محیط بهداشتی برای عملکرد کلیه است.

مهم نیست که چه نوع بیماری کلیوی، بهترین استفاده را کلیه خوبی کار می کند حتی دوباره کار بهترین راه برای آنها است. از همه مهمتر، کمپرس گرم می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز حتی خلاص شدن از او.

اگر شما می خواهید به یک غیر دیالیز بدون زندگی دردناک، اگر شما علاقه مند در این درمان، لطفا از ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید با ما تماس بگیرید و همچنین. ما همه چیز ممکن به شما کمک کند و شما یک تغییر را انجام خواهد داد به یک زندگی بهتر با این بیماری





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: