گزینه موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله 4 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گزینه موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله 4 است

گزینه موثر برای بیماران مبتلا به بیماران مرحله بیماری کلیوی مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 4Muchos 4 را مجبور به انجام دیالیز چیست. حتی آنها نمی خواهند به آن انجام دهید، اما درمان های دیگر موثر نمی دانند. بنابراین، ما مشاوره موثر برای کمک به بیماران مبتلا به حل مشکلات بیمارستان دیالیز است.

چرا که نیاز به دیالیز؟

بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه که نشان دهنده شرایط بسیار جدی است، تقریبا عملکرد کلیه piede. در بدن شما وجود دارد تعدادی از سموم و آسیب کلیه وجود دارد. پزشکان معمولا توصیه به دیالیز نیاز به انجام به از بین بردن علائم بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. اما بیشتر بیماران نمی خواهید به آن را انجام به دلیل عوارض جانبی و بدن درد.

چه آن را درمان می تواند جایگزین دیالیز است؟

با توسعه درمانگاه فن آوری، pacietes دیالیز است انتخاب اول است. مردم شروع به توجه در درمان با سلول های بنیادی. این درمان می تواند دیالیز جایگزین. سلول های بنیادی توانایی بازسازی و تعمیر دارند. در هنگام وارد کردن کلیه بیمار، می توانید تولید سلول موثر هستند به بهبود عملکرد کلیه، ترویج شرایط خون، و بازگرداندن سلول های ذاتی آسیب. کمک به بیمار با مرحله 4 نارسایی کلیه برای درمان ریشه. بنابراین سلول های بنیادی در بیماران شناخته شده است. اگر شما درمان به موقع دریافت می کنید، ممکن است برای جلوگیری از دیالیز. برای بیماران است که از گزینه های ارتقا است.

اگر شما هر گونه مشکل در مورد بیماری های کلیوی و درمان در بیمارستان ما است. شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: