چگونه با عود مکرر از نفریت لوپوس مقابله؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه با عود مکرر از نفریت لوپوس مقابله؟

چگونه با عود مکرر از نفریت لوپوس برخورد؟ چگونه به مقابله با تکرار مکرر از نفریت لوپوس؟ پاتوژنز نفریت لوپوس نزدیک به کمپلکسهای ایمنی در گلومرول قرار داده است، به طوری که بدن آنتی بادی های خود ایمنی تولید کند. از آن خواهد شد در مکان های مختلف با خون خواص شیمیایی گلومرولی قرار می گیرد، آن را به عنوان نفریت، به نام نفریت لوپوس شود.

چرا نفریت لوپوس به راحتی می افتد؟

دلیل آن این است که عمدتا که لوپوس متعلق به بیماری های خود ایمنی، به این معنی که تنها در طب غربی تکیه به کنترل علائم. بدون دیالیز ماده و یا برخی از درمان های سنتی دیگر، هر دو از آنها با اشاره به از بین بردن علائم به جای درمان منبع. بنابراین نفریت لوپوس به راحتی پس از درمان. بیماران نیاز به درمان برای مقابله با آن از ریشه.

سلول های بنیادی درمان برای درمان نفریت لوپوس از ریشه.

درمان با سلول های بنیادی غیر معمول برای بسیاری از مردم است. از آنجا که به طور گسترده ای در بسیاری از زمینه استفاده می شود و یک اثر خوب. با استفاده از سلول های بنیادی ذاتی متعلق به بدن بیماران به نژاد بیشتر و بیشتر سلول های دختر به کلیه است. هر دو سلول را به سلول های جدید کلیه تبدیل به ترمیم آسیب و ترویج ارزش های خون برای کمک به کلیه ها برای از بین بردن عوامل مسبب و جایگزین کردن آنها با سلولهای جدید دارد. این ریشه کنترل بیماری درمان نه تنها علائم، پس از آن تکرار مکرر از نفریت لوپوس بیشتر و بیشتر کمتر خواهد شد.

بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید درمان مناسب برای کاهش عود را انتخاب نمایید. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خوب است که برای درمان انواع بیماری های کلیه با درمان های مختلف. اگر شما علاقه مند در این درمان درمان و یا می خواهید اطلاعات بیشتر، شما می توانید به دکتر آنلاین ما صحبت کنید و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، و یا با ما تماس بگیرید با دکتر آنلاین ما همچنین می توانید ترک پیام در زیر. ما بهترین های ما برای کمک به شما مشکلات را حل کند انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: