استفاده از داغ فشرده درمان برای کمک به تسکین تهوع و استفراغ بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

استفاده از داغ فشرده درمان برای کمک به تسکین تهوع و استفراغ بعد از دیالیز

استفاده از داغ فشرده درمان برای کمک به تسکین تهوع و استفراغ بعد DiálisisEs مشترک دیدن بسیاری از مردم شک و تردید در مورد اینکه آیا درمان فشرده سازی گرم می توانید عوارض جانبی دیالیز را کاهش دهد. دلیلش این است که مردم هیچ ایده ای در مورد این نوع از درمان امروز.

چرا درمان فشرده سازی گرم می تهوع و استفراغ پس از دیالیز از بین بردن؟

هر دو از ما می دانیم که دیالیز دارای عوارض جانبی برای بیشتر بیماران. این غیر معمول نیست برای هر تیمار دارای دو طرف. دیالیز می تواند کمک به کلیه انجام سموم و مواد زائد صورت با سرعت بالا. بنابراین در بیشتر مواقع اضطراری، دیالیز مفید است. با این حال، عوارض جانبی خواهد با آن می آیند، می توانید دیالیز کلیه به برخی از درجه و همچنین آسیب برساند. به همین دلیل مردم احساس تهوع و استفراغ است.

تفاوت بین کمپرس گرم دیالیز درمانی و درمان فشرده سازی گرم که وضعیت را بدتر نیست، اما تنها شرط بسیار بهتر است. استفاده موثر از طب چینی به بلع سموم و از بین بردن ضایعات، ترویج گردش خون و استاز خون، تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که آسیب تعمیر، عملکرد کلیوی بهبود یافته، عوارض جانبی و مشکلات ناپدید می شوند.

به عنوان یک ماده در واقع، درمان فشرده سازی گرم می تواند کمک به بیماران برای کاهش زمان دیالیز، حتی از آن دور.

با این حال، این درمان مناسب برای همه بیماران نیست. این فقط برای بیمارانی که هنوز خروجی ادرار مناسب است، چرا که داروی خون در ضایعه است، هیچ ادرار به معنی هیچ خون است. اگر می خواهید از این علائم خلاص، شما احساس خیلی بهتر است، لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما می توانیم کمک بزرگ ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: