بسیار مخاطره آمیز مقدار کراتینین 6.6 بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بسیار مخاطره آمیز مقدار کراتینین 6.6 بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک؟

بسیار مخاطره آمیز مقدار کراتینین 6.6 بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک؟ "سلام، پسر من 6 ساله است، مقاوم به cordicoides درمان سندرم نفروتیک و این کار را با کراتینین 6.6. بسیار خطراتی که ارزش ؟ "که یک مادر ما دکتر مشورت آنلاین است. او نگران است. خوب، این مقاله می توانید پاسخ برای او و دیگران که در شرایط مشابه است.

آیا مقدار کراتینین بیش از حد خطرناک 6.6؟

سطح کراتینین 6.6 siginifica کراتینین بالا و وارد مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. برای بیمار تنها با استفاده از درمان با گلوکوکورتیکوئید آن کافی نیست. گلوکوکورتیکوئیدها دارند efficacies به عنوان ضد التهاب و ترشح سموم، و غیره اما آن را نیز دارای عوارض جانبی است که باعث عفونت های جدی تر، فشار خون بالا. من می توانم سطح مهار موثر کراتینین و رشد کودک پایین تر نیست. درمان بنابراین گلوکوکورتیکوئید یک گزینه مناسب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است.

درمان مناسب و موثر چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است. اول، نیز آن را دارای اثر ضد التهابی است. دوم، می توان آن را برای نفوذ شکست ماشین استفاده گیاهان چینی نفوذ بدن درونی بیمار است. در نهایت، شما می توانید سطح کراتینین کمتر، شما می توانید آن را کنترل کنید. البته، آن را نیز تا دیگر بازده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. اگر می خواهید بدانید که درمان infromación بیشتر یا efermedad کلیوی. شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: