نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم پا حمام کمک سطح کراتینین بالا پایین تر است؟
چگونه می توانید پای حمام کمک سطح کراتینین بالا پایین تر است؟ چگونه می توانید پای حمام کمک سطح کراتینین بالا پایین تر است؟ در اینجا ما حمام پا معرفی برای کمک به امید کراتینین بالا کمتر است که مفید برای شما. سطح بالای کراتینین یکی از مشکلات در مورد بیماران با بیماری کلیوی که خیلی مشتاق به پیدا کردن راه هایی موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا هستند نگران است. در حال حاضر در بر داشت زیر در نظر بگیرید:
فرآیند حمام پا درمان:
آب داغ را به یک حوضه، داروهای گیاهی چینی ریخته و پس از آن در حوضه قرار داده است. در نهایت، بیماران با سطح کراتینین بالا به سادگی پای خود را در طب آب قرار داده است.
بنابراین، ما می توانید مطمئن شوید که این درمان بسیار عملی و راحت برای بیماران با سطح کراتینین بالا به درمان می شود است.
حمام اثر پا:
1. ترویج گردش خون
2. رگ های خونی گشاد
3. جلوگیری از التهاب و عفونت کلیه
4. تسکین خستگی
5. تعادل الکترولیت به طور منظم
6. بهبود مشکلات خواب
7. تعمیر آسیب کلیه
با این اثرات خوب در بیماران مبتلا به کراتینین بالا، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته از کلیه حذف کراتینین بسیار از بدن است. بنابراین، سطح بالای کراتینین کاهش می یابد.
چه چیزی بیشتر، Footbath به هیچ عوارض جانبی در بیماران با سطح کراتینین بالا. بنابراین، بیماران تحت درمان با حمام پا نیاز در مورد عوارض جانبی در همه نگران نباشید.
علاوه بر حمام پا، دیگر روش های درمانی چینی می تواند به بیماران سطح کراتینین بالا پایین بسیار موثر کمک کند، برای مثال، درمان فشرده سازی گرم، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و طب سوزنی بسیار eficacz برای کمک به بهبود عملکرد است کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا.
بنابراین، اگر شما هر گونه سوال و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد روش های درمانی چینی به منظور کاهش سطح بالای کراتینین، ما تماس بگیرید آزادانه، مانند ترک یک پیام، ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما کنسولی، ما می توانیم کمک بزرگی برای شما فراهم می کند.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: