چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهند انتخاب گرما درمانی به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهند انتخاب گرما درمانی به دیالیز

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهند انتخاب گرما درمانی به Diálisis¿Por چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید درمان گرما به دیالیز را انتخاب کنید؟ دیالیز یک کلمه عجیب و غریب برای بیماران مبتلا به بیماری نیست کلیه است. از آنجا که روش اصلی این است که آنها را انتخاب کنید برای مقابله با مشکلات خود. در حالی که هر دو طرف سکه است، این بدان معناست دیالیز نیز معایب آن است. برای چه بیماران می خواهند برای جلوگیری از آسیب دیالیز توسط راه دیگر. من قصد دارم به شما بگویم.

چرا جدا از دیالیز را انتخاب کنید درمان فشرده سازی گرم؟

دیالیز برای درمان بیماری های کلیوی برای سال های بسیاری استفاده شده است. برخی از حقیقت های جهان شمولی وجود دارد. هنگامی که کلیه بیش از نیمی از آن، که بیشتر تابع ممکن است بیشتر کار نیست برای دیدار سموم و مواد زائد آسیب دیده است. سپس دیالیز کمک خواهد کرد تا آنها را از بین بردن. با این حال، دیالیز می تواند بقیه خوب عمل آسیب می رساند، زیرا با جایگزین عملکرد کلیه در برخی از درجه. بنابراین، مقدار ادرار بیشتر و بیشتر کمتر با درمان دیالیز تبدیل خواهد شد.

درمان فشرده سازی گرم است به هدف قرار دادن تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. این متفاوت است از دیالیز است به جای اصلی، به کار، اما آن کمک می کند که کلیه خود را شفا از طریق تحریک پزشکی. این درمان مناسب برای بیماران که مرخص هنوز هم برخی ادرار از بدن است، چرا که به این معنی است که آنها هنوز هم خون را از طریق کلیه ها دارند. برای عناصر پزشکی موثر می تواند سموم آسیب کلیوی خون و مواد زائد را وارد کنید. به همین دلیل نیز عملکرد کلیه را بهبود بخشد و ترویج گردش خون، enconces تعمیر آسیب کلیه و بهبود است برای خودتان کار می کنند. در نهایت، نارسایی کلیه می تواند به خوبی بدون دیالیز کنترل می شود.

دیالیز می تواند زندگی بیماران با شرایط اضطراری را نجات دهد. با این حال اگر شما احساس خوبی در دیالیز نیست، آن را راه دیگری برای کمک به خودتان بهترین گزینه است تغییر می دهد. آن را خودتان امتحان کنید و یک تست بیشتر، به دلیل امید بسیار زیادی در فروشگاه برای شما وجود دارد. شما می توانید با دکتر آنلاین ما صحبت کنید و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما consutalr، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: