آیا دیالیز تنها درمان 14.6 سطح Creatiina است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا دیالیز تنها درمان 14.6 سطح Creatiina است؟

آیا دیالیز تنها درمان 14.6 سطح Creatiina است؟ دیالیز تنها درمان برای رسیدن به سطح 14.6 کراتینین؟ به هیچ وجه است. در بیمارستان ما در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه در چین، راه های بسیاری برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را 14.6 وجود دارد. درمان های جایگزین ما ممکن است به کاهش سطح خود را از کراتینین 14.6 به طور طبیعی و کاملا کمک کند.

آیا دیالیز تنها درمان برای رسیدن به سطح 14.6 کراتینین است؟

درمان معمول در بیمارستان ما درمان طب چینی است. شما می توانید زیر سیستماتیک درمان طب چینی سعی کنید برای کاهش سطح کراتینین بالا.

1. پا حمام

حمام پا می نقاط طب سوزنی را تحریک ایستاده است. این چی و خون در سراسر بدن، که می تواند وضعیت کلی بدن بهبود را بهبود بخشد.

2. حمام دارو

داروهای چینی در حمام دارو می تواند رگ های خونی گسترش و بهبود گردش خون به حذف مواد سمی از بدن خود را از طریق پوست. علاوه بر داروهای موثر در آب می تواند به عروق خونی کوچک در سراسر بدن نفوذ کند. سپس داروهای موثر می تواند هر قسمت از بدن خود را از طریق جریان خون برسد. این خوب است برای وضعیت بدن خود را به طور کلی است.

3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند آسیب کلیه خود را به طور مستقیم از طریق کانال های منطقه کلیه خود برسد. این درمان می تواند رگ های خونی گسترش و بهبود جریان خون به کلیه ها، که می تواند ایسکمی کلیوی و دولت آنوکسی را کاهش دهد. علاوه بر این، می تواند توابع ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و مکمل های غذایی به منظور بهبود توانایی زخم سلول های کلیه خود شفا و بهبود عملکرد کلیه را بازی کند.

علاوه بر این، ما نیز درمان که شامل دایره، انما درمان، فتیلهگذاری درمان، درمان فشرده سازی گرم و طب سوزنی حمایت می کنند. این درمان ها با هم کار کنند برای حذف سموم از بدن و عملکرد کلیه بهتر است. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا 14.6 به طور طبیعی و اساسا کاهش خواهد یافت. مهمتر از آن، قادر به کمک به جلوگیری از دیالیز است.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: