درمان آلودگی خون می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان آلودگی خون می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه

درمان آلودگی خون می تواند به بهبود عملکرد RenalLa آلودگی درمان خون می تواند کمک به بهبود عملکرد renal.Sólo موجود است در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری. بیشتر و بیشتر بیماران خارجی برای درمان به چین آمده است.

هدف آلودگی خون درمان برای از بین بردن مواد زائد در خون و ارائه برخی از مواد لازم، بدن ما نیاز به بازگرداندن خونساز مکانیسم اصلی و گردش خون از بیماران. بنابراین، جریان خون به کلیه های سالم، که می تواند از آسیب بیشتر کلیه جلوگیری از باقی مانده است.

برای بهبود عملکرد کلیه، آلودگی خون درمان سه مرحله دارد:

1. ترکیب چند روش برای تمیز کردن خون خود را

روش اساسی این است که ترکیب فن آوری های پیشرفته، مانند hemofiltration، hemoperfusion، پلاسما و جذب ایمنی برای تمیز کردن مواد مسدود در خون، که به عنوان تصویب روش های مختلف تصفیه خون ارائه با توجه به شدت از خون سالم است.

2. تامین مواد مغذی را از خون

این مرحله برای بازگرداندن عملکرد کلیه و اطمینان حاصل شود که خون نمی شود ناسالم دوباره و انواع مختلف مکانیسم عمل طبیعی خواهد آسیب دیده نمی شود. این می تواند یک راه خوب برای ترمیم سلول های ذاتی کلیه مجروح آماده کند.

3. بازسازی عملکرد کلیه خود را

این مرحله برای بهبود عملکرد کلیه بستگی به کلیه سلول های ذاتی خود شفا و مواد مغذی کافی عرضه شده توسط ظرفیت جریان خون طبیعی است.

بیماری آلودگی کلیه خون درمان ریشه آن است. سطح کراتینین بالا، نیتروژن اوره خون بالا و تهوع، و غیره، همه ریشه، رها شوند. با بهبود عملکرد کلیه، ممکن است که شما می توانید دیالیز اجتناب کنند. دیالیز معمولا آن باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی. این خیلی وحشتناک است. اگر شما یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز نمی را، شما می توانید به چین برای آلودگی خون درمان آمده است. البته، همچنین روش های درمانی دیگر مانند مای کانگ مخلوط، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو، سوپ دارویی و فتیلهگذاری درمان، و غیره وجود دارد توجه به شرایط بیماری خاص خود را دارند، ما یک برنامه درمانی برای شما می سازد. آن را بسیار موثر است.

اگر شما می خواهید برای دریافت درمان ما بر اساس طب سنتی چینی است، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، تیم متخصص ما می توانید این برنامه را دارد علامت خاص خود را.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: