چرا نفروپاتی IgA استراحت به راحتی بعد از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا نفروپاتی IgA استراحت به راحتی بعد از پیوند کلیه

چرا نفروپاتی IgA استراحت به راحتی پس از پیوند از RiñonComo همه می دانیم که پیوند کلیه یک نوع از درمان نفروپاتی IgA و سایر بیماری های کلیوی efectivo.Sin اما حتی بیمارانی که عمل جراحی .این کلیه پذیرفته اند است غلظت IgA نفروپاتی پیوند است که همچنین می گرداند دوباره.

چرا IgA نفروپاتی بعد از پیوند کلیه می افتد به آسانی؟

پیوند کلیه باید وقتی کلیه توقف به کار و یا نزدیک به نزدیک به داشتن هر تابع است اجرا نشود. IgA نفروپاتی یک بیماری دشوار است به درمان است، به آن نیاز دارد موثر ترین و دقیق برای درمان به منظور کاهش احتمال راه دوباره عود. آن را به عقب می آید مربوط به شرایط بیمار و سیستم ایمنی بدن است. هنگامی که اختلالات سیستم ایمنی بدن و بیماران بازیابی خوب از واکنش رد بعد از پیوند کلیه IgA نفروپاتی ندارد سقوط خواهد کرد.

گزینه های درمانی جایگزین برای پیوند کلیه

پس از تحقیقات بالینی برای سال های بسیاری، کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک راه جدید برای درمان بیماری های کلیوی از Medicine raíz.Micro چینی Osmotherapy این درمان پیدا شده است به طور گسترده ای در بسیاری از انواع درمان برای بیماری های کلیوی استفاده می شود آن خواهد شد. کشتن عوامل بیماری زا و افزایش حجم جریان خون به کلیه ها. به منظور کاهش سلول های mesangial و از بین بردن رسوب IgA و به بهبود عملکرد کلیه و بازیابی این بیماری است. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود به 20٪ -25٪، که موفقیت پیوند کلیه نفروپاتی IgA بهبود خواهد یافت و جلوگیری از بازگشت.

بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در بیمارستان نگران باشید. همه درمان ها در اصل از طب چینی است که به معنی تمام داروها از طبیعت گرفته است. اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: