برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ترجیح می دهند به را انتخاب کنید دیالیز سلول های بنیادی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ترجیح می دهند به را انتخاب کنید دیالیز سلول های بنیادی

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ترجیح می دهند به انتخاب سلول های بنیادی که DiálisisLa دیالیز غیر معمول نیست برای بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه است. همچنین بسیاری از مردم از سلول های بنیادی در بسیاری از انواع بیماری شنیده نتایج خوبی هستند وجود دارد. در واقع، آن را برای درمان بیماری مزمن کلیه بسیار مفید است. بیماران باید از این نوع سوال

چرا سلول های بنیادی بهتر از ماساژ دیالیز است؟

دیالیز بسیار سریع برای نجات جان درمان بیماران است. در بعد عوارض جانبی از دیالیز، دیالیز اکثر بیماران نیاز به دانستن خیلی در مورد. بسیاری از هزینه پول، انواع مختلف عوارض، هر دو آنها عوارض جانبی دیالیز طولانی مدت هستند. جدی ترین این است که دیالیز اختلال عملکرد کلیوی است.

در مقایسه با دیالیز، سلول های بنیادی درمان قوی تر از او است. درمان با سلول های بنیادی با استفاده از سلول های بنیادی اصلی که متعلق به بدن از بیماران. ویژگی های اصلی آن از سلول های بنیادی هستند خود تکرار و افزایش تمایز. قرار دادن این سلول ها در کلیه بسیاری از سلول های دختر، که می تواند تبدیل به سلول برای تعمیر عملکرد کلیه مفید و بهبود تولید کنند. سلول متعلق به بدن انسان که به معنی شما هیچ عوارض جانبی می باشد.

چگونه سلول های بنیادی درمان برای کار CKD؟

به دلیل ویژگی های سلول های بنیادی است که این نوع از درمان کلیه کمک خواهد کرد، آن را دارای سلولهای بیشتری از کلیه ها و عروق کلیوی. اتساع عروق خونی و ترویج گردش خون راه خوبی برای بهبود خون از طریق کلیه ها است. خون فراوان خوب است برای کار از کلیه ها به تولید ادرار و تخلیه در خارج از بدن انسان است. این وضعیت از بیماری های کلیوی در داخل نابودی عوامل مسبب، که کمک به بیماران برای بازیابی خسارت با توجه به بیماری مزمن کلیه را تغییر دهید.

شما باید آسیب CKD مطمئن شوید، آن را برای مردم بسیار خطرناک است. درمان آن را در زمان به شما کمک خواهد احتمال بیشتر از تغییر این بیماری را دریافت کنید. اگر می خواهید این فرصت را به زندگی بهتر، لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما می توانید uponerse دکتر آنلاین ما تماس 24 ساعت، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: