پا حمام یک درمان طبیعی می تواند کاهش کراتینین 4.1 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا حمام یک درمان طبیعی می تواند کاهش کراتینین 4.1 است

پا حمام است یک درمان طبیعی می تواند کاهش کراتینین 4.1 4.1La creaninina siginifica بیمار وارد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این مرحله عدم جبران عملکرد کلیوی است. اگر در اسرع وقت درمان نشود، زمانی که او وارد مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، دشوار است برای بازگرداندن عملکرد کلیه.

چرا در بیماران مرحله 3 بیماری مزمن باید آن را زود درمان؟

بیشتر بیماران مبتلا به مزمن علائم بیماری کلیوی به طور کلی دارای کراتینین بالا. سطح کراتینین بالا نشان می دهد چه با عملکرد کلیه از دست داده بود. کراتینین 4.1 به معنای درجه عملکرد کلیوی است تنها 18٪ وجود دارد. این بسیار مهم است برای دریافت درمان به زودی. در مرحله 3 شما می توانید عملکرد کلیه به طور کامل بهبود می یابند.

درمان موثر برای آنها چیست؟

حمام درمانی پا درمان سنتی چینی می تواند نشاط تحریک. با پا تزریق حمام از داروهای گیاهی چینی برای کمک به بیماران سموم و عوامل بیماری تخلیه، ترویج شرایط از خون و استاز خون. شما همچنین می توانید به سطح ریشه کراتینین کمتر. بنابراین، درمان حمام پا یک درمان موثر بیماران مبتلا به کراتینین بالا است.

اگر شما می خواهید به کاهش سطح کراتینین، تسکین درد، یک خواب خوب است. در این روش درمانی فقط در چین است. اگر شما نمی خواهید برای ورود به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، شما می خواهید یک درمان طبیعی، شما می توانید دکتر آنلاین ما dajar پیام در زیر مشورت، و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: