کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس برای جلوگیری از دیالیز
کمک به بیماران با Nefrítisa Lúpica به اجتناب از بیماران کمک Diálisis¿Cómo مبتلا به نفریت لوپوس برای جلوگیری از دیالیز؟ شروع نفریت لوپوس estáasocia با رسوب کمپلکس ایمنی در گلومرولی از نزدیک. این باعث می شود بدن برای تولید آنتی بادی های خود ایمنی، همراه با گردش خون در موقعیت های مختلف در رسوب گلومرولی با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی خود را، به منظور وادار نفریت.
ایمن درمانی
به عنوان یک ماده در واقع، مردم احساس نمی عجیب و غریب از سلول های بنیادی. می توان آن را در بسیاری از درمان بیماری استفاده می شود. شما نمی توانید سایه بیماری های کلیوی چه را ببینید. سلول های بنیادی سلول اصلی از بدن انسان است که قدرت از خود تکرار و ظرفیت پرتوان هستند. بر این اساس، به منظور درمان آسیب کلیوی ناشی از نفریت لوپوس، قدرت از سلول های بنیادی، نقش مهمی در تعمیر آسیب کلیه بازی و بهبود عملکرد کلیوی. از آنجا که سلول های بنیادی همچنین قادر به تحریک گردش خون در سراسر بدن در نتیجه نفریت لوپوس را از ریشه درمان.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این درمان یک درمان جدید با نام تجاری است که توسط کارشناسان مطالعات بالینی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیش از 30 سال ساخته شد. استفاده روی درمان طب چینی سنتی مبتنی بر برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی. در غیر این صورت، این درمان توسط برنامه کاربردی خارجی برای از بین بردن عوارض جانبی داروهای خوراکی. این تابع همان سلول های بنیادی در برخی رشته ها مانند ترویج گردش خون. زیرا خون را به حمایت از بیماری های کلیدی کلیه دور و بهبود عملکرد کلیه کافی است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد انواع دیگر از بیماری های کلیوی و یا درمان، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید از دکتر ما مشورت خط، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: