یک درمان جایگزین برای بیماران وجود دارد با مرحله نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک درمان جایگزین برای بیماران وجود دارد با مرحله نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز
یک درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کم مصرف از Díalisis¿Quiere وجود دارد به دنبال درمان برای درمان نارسایی کلیه با مرحله 3 و جلوگیری از دیالیز؟ پس از سال ها آزمایش های بالینی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وجود دارد برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی، درمان با سلول های بنیادی است.
چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با مرحله 3 nesecitan دیالیز انجام دهید؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک فرایند حیات است که پاک کردن مواد زائد از خون است، حذف مایعات اضافی و کنترل شیمی بدن زمانی که کلیه یک فرد را شکست. معمولا، بیماران دریافت دیالیز درمان مداوم به بهبود عملکرد کلیه است. نارسایی کلیه با مرحله 3 نشان می دهد که بیماران در مورد برای ورود به مرحله ی ارومیه، بنابراین برای به تاخیر انداختن زمان مرحله 3 نارسایی کلیه می شوند، بیماران مجبور به انتخاب دیالیز به حذف علائم نارسایی کلیوی است. با این حال، دیالیز واقعا بهترین انتخاب برای بیماران است.
هستند درمان های جایگزین برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد
درمان با سلول های بنیادی یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به مرحله نارسایی کلیه 3. شما می توانید جایگزین درمان دیالیز بیماران ترجیح داده می شود تبدیل شده است. از آنجا که سلول های بنیادی می تواند در دراز مدت در بدن زندگی می کنند، ظرفیت خود را برای تولید مثل وجود دارد. آنها بازده و بهبود بخشی از میکرو گردش خون رسیده، از بین بردن alterial بالا تحمل دقیق groméluros، سیستم را افزایش دهد عملکرد کلیه. مهم ترین نکته این است که عوارض جانبی ندارد. به طور کلی یک گزینه ارزش برای tratrar نارسایی کلیه با گام 3.
اگر می خواهید بدانید که درمان با سلول های بنیادی، و یا مشکل از نارسایی کلیه با مرحله 3، بدون شک به آنها مشورت کنید. ما روش های مختلف برای شما را حل کند preguanta. شما می توانید پیام زیر را dajar، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: