چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مادر من بیمار نفروپاتی دیابتی است. من می خواهم به یک رژیم غذایی و چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی qieren مطمئن شوید رژیم غذایی برای افزایش کیفیت زندگی، در اینجا ما در حال حاضر چند نسخه سنتی طب چینی

1.Sopa زالزالک ها: 30G و زالزالک از 50G Erroz. هر دو با adeguada آب پخته شده، در صبح و عصر می خورند. این فواید کلیه و طحال، و کاهش escaficia پروتئینوری.

سیب زمینی شیرین 2.Sopa: 100G تازه سیب زمینی ده دانه نیلوفر آبی، نیلوفر آبی 10G پرچم، در حالی که آب کافی به آن اضافه جوشانده. گرفته شده یک بار در روز. این نیز benefisios بوزو و کلیه است. به طور عمده در درمان nefropatí دیابتی و نشانه ای از پروتئین در طولانی مدت از بین نمی برد.

3.Sopa گرگان و درخت چهل سکه: گورگون 30G و ده درختان جینکو، 30G و برنج چسبنده. درخت چهل سکه را بمباران کردند. این است که با زن بد سیما مخلوط، glutinos برنج در قابلمه، اضافه کردن آب کافی، سوپ جوش. این می تواند علائمی در ادرار ابری، تخلیه مقدار زیادی از پروتئین در ادرار untilizar.

علاوه بر این، بسیار مهم است به خوردن مقدار زیادی نمک در خون است مقدار زیادی آب، حجم زیادی از خون، فشار خون بالا آسان است، و از آن آسان است به آسیب کلیوی. کنترل میزان آب، و ویتامین دیدار با تمام این فواید سلامتی.

بالاتر از طب سنتی چینی توصیه شده برای بیماران دیابتی با رژیم غذایی بیماری های کلیوی بسیار مفید است، بیماران اغلب عادات خوب، علائم نفروتیک و درمان به موقع به زندگی خود را شادتر dasarrollar.

اگر شما هر گونه مشکل در مورد درمان ما نفروپاتی دیابتی یا درمان از طب سنتی چینی، لطفا انجام مردد به چت با دکتر ما و یا ترک پیام به ما، شما همچنین می توانید با ارسال ایمیل به سعی کنید برای کمک sjzhospitalrenal@hotmail.com .





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: