مرحله 5 در نفروپاتی IgA می توانید دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 5 در نفروپاتی IgA می توانید دیالیز جلوگیری از

مرحله 5 در نفروپاتی IgA می DiálisisLa مرحله 5 در نفروپاتی IgA اجتناب از آنقدر شدید است که بسیاری از بیماران نیاز به برخی از درمان های به طولانی شدن طول عمر و بهبود کیفیت زندگی است. دیالیز یک درمان مطرح است، اما بسیاری از عوارض جانبی است. سپس بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با مرحله 5 می تواند دیالیز desahcerse؟

در مرحله 5 بیماری کلیه، کلیه بیشتر از توانایی خود را برای فیلتر کردن خون از دست بدهند. بیش از حد بسیاری از مواد مضر سپرده در اختلالات خونی و یا داخلی حتی می تواند باعث مرگ شود. دیالیز یک درمان است که می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای فیلتر کردن خون و حذف مواد شیمیایی مواد زائد و سموم از بدن است. با این حال، آن است که یک درمان آسان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، به عنوان آن می توانید برخی از عوارض جانبی یا عوارض شود.

می توانید بیماران مبتلا به نفروپاتی و مرحله 5 از شر دیالیز؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است.

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه trasplantede، یک ابزار موثر برای مرحله نهایی درمان بیماری کلیوی است. با این حال، به دلیل نفروپاتی IgA است کمپلکسهای ایمنی ایجاد می شود، سیستم ایمنی بدن می تواند باعث نفروپاتی IgA در غیر طبیعی پیوند کلیه می رسد دوباره. این است که، نفروپاتی IgA می توانید کلیه جدید حمله و بیماران ممکن است از مرحله بیماری کلیوی 5 رنج می برند.

علاوه بر کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و آلودگی خون درمانی نیز می تواند بیماران با غلظت IgA نفروپاتی مرحله 5 به از دست دادن دیالیز کمک کند. اگر چه با استفاده از روش های مختلف و آنها را بر روی تئوری های مختلف بر اساس، هر دو از این دو درمان در حذف کمپلکسهای ایمنی تمرکز، بازسازی ساختار فیلتر از کلیه و تعمیر سلول های کلیوی آسیب دیده است. تنها در صورتی که کلیه ها می تواند کار خود را خود انجام دهید، آنها می توانند بدون دیالیز موفقیت زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: