چگونه برای درمان سندرم نفروتیک تورم برای کودکان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک تورم برای کودکان

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با تورم برای Niños¿Cómo درمان سندرم نفروتیک با تورم برای کودکان؟ من یک پسر 4 سال، او از سندرم نفروتیک درد و رنج و او است که با 30.mg omnacortil درمان کرد، اما تورم است این پایین می آید. این است که از دو هفته گذشته. آیا می توانید بگویید چگونه آن را درمان؟

من واقعا چیزی است که کودک خود را از سندرم نفروتیک رنج می برد. او خیلی جوان است و راه طولانی برای رفتن در زندگی وجود دارد. ما همه چیز ممکن است به کنترل بیماری و کاهش درد و رنج.

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی است که در آن مقدار زیادی از پروتئین در ادرار نشت به دلیل افزایش نفوذپذیری غشای فیلتراسیون گلومرولی. تورم علامت غالب است و با کاهش در پلاسما فشار اسمزی که هنگامی رخ میدهد که مقدار زیادی از پروتئین از ادرار از دست داده ایجاد می شود. غشاء و فرآیندهای غشایی بنابراین، برای رسیدن به هدف از بهبودی التهاب اساسا، توان تعمیر مجروح فیلتراسیون گلومرولی. فقط در این راه، ما می تواند به توقف نشت پروتئین ادرار، ما می توانیم کاهش فشار اسمزی پلاسما را متوقف کند و همچنین می توانید در حال حاضر تورم به طور موثر رفع می شود.

در طب، داروهای بسیاری از جمله دیورتیک می توان برای درمان التهاب استفاده می شود، اما متاسفانه می توانید غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده تعمیر نیست، به عنوان مشکل تورم نمی تواند اساسا حل شود. به همین دلیل تورم اغلب رخ می دهد. دختر: شما خیلی جوان است، مصرف داروهای خوراکی و درازمدت بر توسعه فیزیکی و رشد ذهنی. در اینجا، من می خواهم به معرفی یک درمان گیاهی است که برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بیش از 60 کشور استفاده شده است. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. آن را از طریق یک گروه از گیاهان که خود تابعی از گسترش عروق خونی، مسدود کردن التهاب، جلوگیری از لخته شدن و تحقیر آمیز هستند کار می کند.

در مقایسه با بسیاری دیگر از مواد مخدر غربی، این درمان کار می کند به آرامی، اما باعث ناراحتی و یا عوارض جانبی. بنابراین، بهتر است برای کودکان است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: