چه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین سطح 6.9 درمان برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین سطح 6.9 درمان برای جلوگیری از دیالیز

چه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین سطح 6.9 درمان به اجتناب از درمان Diálisis¿Qué می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 6.9 برای جلوگیری از دیالیز درمان؟ در درمانگاه، بیماری کلیوی می تواند به 5 مرحله تقسیم و در مراحل مختلف از بیمار شما باید راه های مختلف برای درمان بیماری خود را.

برای بیماران با کراتینین 6.9their کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، این بیماری تبدیل شده است مرحله 4. به طور کلی، پس از بیماری بیمار پیشرفت در این مرحله (مرحله پیشرفته بیماری کلیوی)، پزشکان توصیه بیمار به دیالیز. اما برای من، من به بیمار به دیالیز من نشان میدهد نه به شدت به دلیل عوارض جانبی. بدتر از آن، یک بار بیمار به دیالیز آغاز شد، آن دشوار خواهد بود برای آنها را به خلاص شدن از آن.

پس چه می تواند ما را به نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 است که برای محافظت گلومرول سالم خود را و جلوگیری از آسیب های این پیشنهاد را از یک محیط خوب در محیط داخلی. برای سلول های آسیب دیده کلیه باید خون و اکسیژن به اندازه کافی به کلیه ها ارائه و سپس به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. فقط در این راه شما می توانید بهبود عملکرد کلیه به دست، به طوری که بیماران می توانند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین 6.9 جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، برای بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر مفید است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 می توانید عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است، پس از آن این شانس را به جلوگیری از دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: