می تواند مرحله 4 کلیه بیماران مبتلا به بیماری گرانادا آب
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آب گرانادا یک نوشیدنی خوشمزه است که به راحتی می تواند انجام شود است، بنابراین بسیاری از مردم می خواهم برای خود یک لیوان از این نوشیدنی در چندین نفر minutes.The با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اغلب پیشنهاد برای انتخاب برخی از نوشیدنی ها و عرقیات طبیعی، از جمله چای های گیاهی، آب میوه و آب میوه و آب verduras.Es گرانادا خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 است؟

آب گرانادا نشان داده شده است از مزایای بزرگ در جلوگیری از بیماری های قلبی و حفظ سلامت cardiovascular.Con پیشرفت بیماری کلیه می شود حمله قلبی و رگ های خونی است، و اختلال قلبی و عروقی است علت مرگ و میر در بیماران مبتلا به نفع renales.Este است با توجه به ویتامین C غنی در آب.

برخی تحقیقات نیز نشان داده است که گرانادا یک منبع عالی از آنتی اکسیدان است که باعث می شود این آب یک نوشیدنی از bienvenida.Debido که آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد، برای محافظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر است .

یکی دیگر از مزیت های بزرگ از آب گرانادا است به منظور بهبود عملکرد جنسی و fertilidad.Atormentado های بیماری مزمن کلیه در دراز مدت، بیماران ممکن است تمایل خود را برای زندگی جنسی و توانایی fertilidad.Beber کاهش یک لیوان آب را از دست این تا حدی مفید باشد.

با این حال، به عنوان یک نوشیدنی ساخته شده از میوه، می تواند تعامل با داروهایی مانند داروهای ضد فشار خون بالا rosuvastatina.Por علاوه بر این، این آب غنی حاوی قند است که می تواند سطح قند خون بالا در خون بدتر اگر گام شود، 4 نفر CKD است از دیابت ایجاد می شود.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم که اگر آب ممکن است در مرحله گرانادا به نظر می رسد 4 CKD رژیم غذایی باید در وضعیت پزشکی pacientes.Si بستگی دارد با دکتر چک آنلاین و متعهد به با خیال راحت از این آبمیوه بنوشید، شما می تواند مواد زیر را به این آب





:: برچسب‌ها: دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: