چه کار باید کرد برای بیماران مبتلا به کم خونی نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کار باید کرد برای بیماران مبتلا به کم خونی نارسایی کلیه

چه کار باید کرد برای بیماران مبتلا به کم خونی نارسایی کلیه به تازگی یک فرد مشورت متخصص ما آنلاین که پدر او یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه است. او دارای یک سطح کراتینین بالا 5.5 و شدید کم خونی کلیوی. چه چیزی را برای کم خونی کلیوی انجام دهید؟ بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه درمان سیستماتیک طب چینی و رادیکال برای کم خونی در نارسایی کلیه است.

چه باید به شما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی انجام دهید؟

اول، آن را به درمان برای کنترل آسیب و حتی بیشتر به کلیه ها ضروری است.

سطح کراتینین 5.5 به معنای پدر خود نشان می دهد که بسیاری از ضایعات در خون شما وجود دارد. این نیاز به تمیز شود. در صورت عدم درمان، جریان زباله را با خون خود به هر بخشی از بدن خود را به سمت چپ. در این وضعیت، اعضای بدن دیگر خود را نیز می تواند آسیب دیده باشد. بیمارستان ما توصیه درمان آلودگی خون برای تمیز کردن خون. در این روش درمانی ترکیبی از روش های مختلفی از تصفیه خون، به عنوان hemofiltration، تبادل پلاسما و جذب ایمنی، و غیره برای دانلود کوچک، متوسط ​​و آوار مولکولی بدن بزرگ است. علاوه بر این، آلودگی درمان خون نیز فراهم می کند برخی esenciales.Entonces مواد مغذی، شما باید آسیب به کلیه ها را تعمیر کنید.

پس از تمیز کردن خون، یک محیط داخلی خوب ایجاد شده است برای تعمیر آسیب کلیه. شما می توانید درمان ما از چهار یک درمان سعی کنید، نیز از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، مخلوط مای کانگ و سوپ دارویی. این یک روش سیستماتیک برای بیماری های کلیوی در بیمارستان ما است. ما باید در شاخه هند، ایالات متحده و کشورهای دیگر. اگر شما می خواهید به درمان ما، شما باید برای آمدن به چین به آنها را دریافت.

هدف چهار یک درمان ما برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، مواد مغذی ارائه و بهبود تکثیر DNA سلول های کلیه آسیب دیده است. بنابراین، تعمیر بافت کلیه آسیب دیده می تواند به تدریج و پس از آن بهبود عملکرد کلیوی.

هنگامی که عملکرد کلیه افزایش می یابد، کلیه ها می تواند به اندازه کافی EPO تولید کند. EPO باعث مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون خود را، که می تواند اکسیژن را در بدن حمل می کنند. به عنوان یک نتیجه، کم خونی کلیوی است ریشه، رها شوند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد درمان ما، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما cosnultar.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: