درمان می تواند دیالیز درمان برای PKD جایگزین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان می تواند دیالیز درمان برای PKD جایگزین

درمان می تواند دیالیز درمان جایگزین برای درمان PKD¿Qué می توانید دیالیز جایگزین برای درمان PKD: برای بیشتر بیماران مبتلا به PKD که در مرحله ای از پیشرفت، به ویژه مرحله 5 می باشد، شما نیاز به دیالیز به زندگی طولانی تر خود را مفید و بهبود کیفیت زندگی است. با این حال، دیالیز را به برخی از درد غیر ضروری برای آنها، آنها می خواهند به پیدا کردن شخص دیگری به جای درمان دیالیز.

دیالیز و دولت پیشرفته از PKD

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه اندام های دفعی که برای فیلتر کردن خون و حفظ یک محیط داخلی با ثبات هستند. اگر عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است، نشان می دهد بیماری کلیوی در مرحله پایانی بدتر شده است. همانطور که کلیه می تواند مواد زائد و سموم را از بدن خارج نمی کند، زندگی بیمار می تواند با سهولت تهدید می شود.

برای حفظ حیات اولیه از بیماران، که به احتمال زیاد برای شروع دیالیز، شما می توانید مواد مولکولی کوچک اضافی و مایعات از بدن حذف شده است. با این حال، دیالیز درمانی است آسان نیست، حتی برای اصلح بیمار است. به همین دلیل، بیماران تحت دیالیز طولانی تر، عوارض جانبی و مشکلات.

چه ممکن است دیالیز برای درمان PKD جایگزین؟

اگر بیماران هنوز هم برخی از ادرار یا عملکرد کلیه دارند، برخی از درمان های می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کیست های کلیوی موفقیت کاهش می یابد. تا 15٪ ارائه عملکرد کلیه را افزایش می دهد و با ثبات، آنها مجبور نیست که در مورد شروع دیالیز نگران باشید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نوآورانه از طب سنتی چینی است که برتری بزرگ بیش از درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نشان داده است. در این روش درمانی دارای صدها فرمول که با توجه به وضعیت بیماری گزارش معاینه پزشکی بیمار انتخاب شده است. بیماران تا کنون، آن کمک کرده است با PKD برای خلاص شدن از پیوند دیالیز و کلیه است.

اگر شما علاقه مند در این درمان جایگزینی با دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: