چه سطح کراتینین مرحله و عملکرد کلیه 2.8 18٪ متعلق؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه سطح کراتینین مرحله و عملکرد کلیه 2.8 18٪ متعلق؟

چه مرحله سطح کراتینین و عملکرد کلیه 2.8 18٪ متعلق؟ چه مرحله سطح کراتینین 2.8 و 18 درصد عملکرد کلیه متعلق؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سطح کراتینین 2.8 در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، و کسانی که با عملکرد کلیه 18٪ در مرحله 4 سپس، در نزدیکی بیماری کلیوی مرحله 5. برای افراد با سطح کراتینین 2.8، اما عملکرد کلیه 18٪ در چه مرحله است؟

آنچه در سطح مرحله کراتینین عملکرد کلیه 2.8 و 18 درصد متعلق؟

در واقع، هر دو سطح کراتینین و عملکرد کلیه دو شاخص بیماری کلیوی است، اما عملکرد کلیه دقیق تر است. دلیل این است که سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، علاوه بر این، نه تنها پس از عملکرد کلیه سطح نصف افزایش است. بنابراین در این مورد، می توان گفت که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4، در مورد مرحله بیماری کلیوی 5.

چرا عملکرد کلیه دقیق تر از سطح کراتینین است؟

دلیل این است که عملکرد کلیه شرایط از کلیه نشان دهنده به طور مستقیم، به طور کلی، عملکرد کلیه را ترک بدان معناست که چگونه بسیاری از کلیه ها می تواند به طور معمول عمل کند. با این حال، سطح کراتینین ممکن است بیماری کلیه به طور مستقیم، به عنوان بالا ذکر شد، خواهد شد تنها پس از نیمی از کلیه های آسیب دیده کاهش می یابد منعکس نمی کند. چه در مقایسه با سطح کراتینین، عملکرد کلیوی در انعکاس وضعیت کلیه حساس تر است.

بنابراین بدون توجه به شما یک سطح پایین تر از کراتینین یا یک سطح بالای کراتینین، باید ساخته شده تشخیص به موقع تر، اگر شما ممکن است بهترین زمان درمان از دست ندهید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید به دکتر آنلاین ما تغییر، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: