با زندگی GFR امید 14 در FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با زندگی GFR امید 14 در FSGS

با زندگی GFR امید 14 در FSGSCon امید به زندگی از GFR از 14 در FSGS. GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) از 14 در FSGS، واضح است که سطح بسیار پایین تر از حد طبیعی (≥ 90 میلی لیتر / دقیقه / 1.73m2) از یک فرد سالم در درمانگاه. علاوه بر این، آن را نیز نشان داد که بیماران مبتلا به عملکرد کلیه کمتر در 14٪ و آنچه از آنها انتظار می رود دیالیز و پیوند کلیه بی پایان. خب، چه در مورد امید به زندگی با GFR از 14 در FSGS؟

1. بدون دیالیز

در مقایسه با کلیه، اگر چه دیالیز است که اغلب در کلینیک به عنوان یک درمان موقت برای کمک به زندگی طولانی از بیماران استفاده می شود، بیشتر بیماران نمی خواهید برای شروع با ترس از توسعه وابستگی به آن و یا می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری دیالیز ندارند. برای این بیماران مبتلا به FSGS که از GFR از 14 یا کمتر رنج می برند، اما مشتاق به زندگی طولانی تر بدون دیالیز، در اینجا دو راه توصیه می شود. یکی صحبت کردن در مورد متخصصان تغذیه خود را برای طراحی یک برنامه رژیم غذایی مناسب بسته به بیماری خاص وضعیت آنها، از سوی دیگر است که سعی کنید برای پیدا کردن بعضی از درمان های طبیعی است که هدف اصلی در درمان ریشه FSGS، مانند گیاهان چینی دارویی، درمان فشرده سازی گرم، درمان با حمام کامل، حمام درمانی پا، و غیره دیگر پیگیری سوالات در مورد این موضوع، لطفا با پزشکان آنلاین ما چت آزادانه.

2. در دیالیز

تحقیقات که دیالیز نشان داده است، بیشتر بیماران می توانند 3-5 سال دیگر به طور کلی زندگی می کنند. اما هنگامی که شما شروع، بیماران هیچ راهی اما برای نگه داشتن برای همیشه.

کلیه 3.Trasplante

در واقع، پیوند کلیه بسیار موثر تر برای بیماران مبتلا به FSGS FG 14، به عنوان آن می تواند زندگی 10 برابر دیالیز را افزایش دهد. با این حال، عفونت و رد عضو مشکل اصلی مؤثر بر زندگی کلیه پیوند، بسیار کمتر هزینه های عظیمی از عمل جراحی و کمبود شدید تطبیق اهدا کنندگان کلیه هستند.

در نهایت، منظور این است که تمام بیماران باید پاسخ های متفاوت FG امید به زندگی از 14 در FSGS، به طوری که نمی شود ترس. اگر شما در مورد این مشکل در حال حاضر نگران، با ما تماس بگیرید برای کمک، ترک پیام یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. توجه داشته باشید که ما در اینجا برای شما در همه زمان.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: