چرا مردم در برابر درمان های طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا مردم در برابر درمان های طب سنتی چینی

چرا مردم مقاومت در برابر درمان طب سنتی ChinaRecientemente برخی از تصاویر از بیماران با بیماری کلیوی قرار داده است. تصاویر مقایسه بین و بعد از درمان از طب چینی. مقایسه بسیار آشکار است. برخی از افراد در پستهای من نظر و میخواهید بدانید که چه درمان است. با این حال، برخی از مردم شروع به گفتن کلمات بد به من. آنها فکر می کنند هیچ درمان است که می تواند بیماری کلیوی را درمان وجود دارد. حتی آنها می گویند من یک دروغ هستم و او فقط می خواهد به پول. من عصبانی با این افراد است. چرا آنها چیزهای جدید را رد میکنند؟

چرا مردم درمان طب چینی مقاومت در برابر؟

این یک واقعیت است که هیچ درمان کامل بیماری مزمن کلیوی (CKD) چرا که یک بار کلیه ها آسیب دیده به دلیل سال ها بیماری وجود دارد، غیر قابل کنترل مانند دیابت، فشار خون بالا و یا عفونت، سه نوع وجود دارد سلول کلیوی سالم، زخمی و مرده است. ما نمی توانیم چیزی برای مردگان است. که به همین دلیل عملکرد کلیه می تواند تا 100٪ نمی تواند بهبود یافته است. با این حال، به عنوان سلول های زخم کلیه، آنها هنوز هم می تواند تعمیر شود. اگر شما می توانید درمان، عملکرد کلیوی در یک سطح خاص پیدا و علائم آن مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و سردرد بهبود یافته است، و ... همگی از ریشه، رها شوند.

در کشورهای غربی، پزشکان تنها به شما تجویز برخی داروها و استروئیدها برای کنترل علائم موجود است. بله، شما می توانید به بهبود سرعت زودی ببینید، اما تجربه خواهید کرد علائم دوباره. حتی یک سرماخوردگی عود کوچک می توانید وضعیت خود را. آنها حتی توسط دکتر خود بگویید که هیچ درمان بیماری آنها وجود دارد. فقط پیوند کلیه و یا مرگ صبر کنید. این مسخره است که شما به دکتر خود فکر می کنم و شما وضعیت فعلی خود قبول کنید. وقتی کسی یک درمان موثر، که من فکر می کنم نشان می دهد غیر ممکن است و این که یک تقلب است.

من فکر می کنم شما واقعا نیاز به تغییر ذهن من است. جهان آنقدر بزرگ است. هنوز درمان در خانه وجود دارد، اما این به این معنا نیست که هیچ درمان موثر در کشورهای دیگر وجود دارد. تکنولوژی پزشکی ممکن است از تاریخ، آن نیاز به رفتن به خارج برای دیدن جهان است. شما باید این باور است که واقعا یک درمان جایگزین از پیوند دیالیز و کلیه است. سعی کنید به قبول چیزهای جدید. آنها می توانند شما یک زندگی جدید را.

اگر یک چینی سالمندان tradcional را دوست دارد، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: