آیا دیالیز است که باید 7 GFR؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا دیالیز است که باید 7 GFR؟

آیا دیالیز است که باید 7 GFR؟ GFR 7 بدان معنی است که در مرحله نهایی بیماری کلیوی شده است. وضعیت او بسیار جدی است. دیالیز معمولا توصیه می شود یک دکتر است. خب، دیالیز نیاز به کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی 7 است؟

آیا دیالیز است که باید 7 GFR؟

در بیمارستان ما در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در چین، که برای GFR 7 دیالیز ضروری است ولی نه درمان bueo است. از آنجا که بسیاری از درمان های منحصر به فرد برای بیماری های کلیوی که دیالیز نمی باشد. درمان های خاص ما می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز و افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین.

بیمارستان ما در درجه اول با استفاده از درمان های منحصر به فرد زیر را برای افزایش GFR خود:

1. داغ فشرده درمان

در این روش درمانی در بیمارستان ما یک درمان گیاهی است، اما بیرونی استفاده، نه به صورت خوراکی. داروهای چینی برای اولین بار میکرونیزه. با کمک دستگاه اسمز، داروها را می توان به آسیب کلیوی نفوذ به طور مستقیم. مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون به منظور از بین بردن ایسکمی کلیوی و وضعیت کمبود اکسیژن. شما همچنین می توانید سموم و مواد زائد از بدن خود را، که می تواند از آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری متصل شوند. علاوه بر این، درمان فشرده سازی گرم نیز ممکن است التهاب و انعقاد را مهار، کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. هدف از درمان فشرده سازی گرم است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

2. رقیق بخار

رقیق بخار حرارت می تواند داروهای چینی از طریق باز کردن منافذ پوست به بدن شما آمده است. رقیق بخار دهی می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، که می تواند بدن خود را تمیز از طریق حذف مواد زائد و سموم از بدن می شود. این درمان چی خود را ترویج و بهبود ایمنی.

درمان 3. چرخه

درمان یکی دیگر از چرخه درمان تنها طب چینی در بیمارستان ما است. این است که به حذف سموم لکه دار مواد مخدر در یک بخش خاصی از بدن خود را. در این روش درمانی برای بیماری کلیوی نیز موثر است.

به غیر از درمان های بالا، بیمارستان ما همچنین دارای برخی از درمان های حمایتی به عنوان حمام پا دارویی، طب سوزنی، بخار درمان و فتیلهگذاری درمان، و غیره این درمان تنها availab هستند.

اگر شما علاقه مند در درمان ما بر اساس طب سنتی چینی، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، هر کس می تواند با همه چیز ممکن است کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: