هر دیابت شانس درمان و کراتینین 1.7
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر دیابت شانس درمان و کراتینین 1.7

هر فرصتی دیابت درمان و مادر کراتینین 1.7My یک بیمار دیابت است و او این بیماری به مدت 30 سال و در حال حاضر سطح کراتینین او 1.7 است. آیا امکان به درمان بیماری شما وجود دارد؟

شما می دانید، دیابت یکی از شایع ترین علل بالای بیماری های کلیوی است. بنابراین به دیابت طولانی مدت باعث بیماری کلیه است. مادر او دارای یک سطح کراتینین 1.7، است که کمی بالاتر از سطح نرمال 0.5-1.3، اما سطح کراتینین بالا به معنی مادر خود را دارد عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. این است که، مادر خود را به بیماری های کلیوی است بدست و دیابت باعث شده است که آسیب های جدی کلیوی.

با عملکرد کلیه کمتر از 50٪، باید بگویم این است که هیچ درمانی برای آسیب کلیه وجود دارد. اما این بدان معنا نیست که شما باید چشم پوشی درمان، و با درمان مناسب و موثر، وضعیت مادر خود را می توان بهبود یافته است.

بیماری های کلیوی به طور عمده به آسیب گلومرول به علت است. بیش از 1 میلیون گلومرول کلیه وجود دارد، برای مادر خود، گلومرول در کلیه را می توان به سه بخش تقسیم شده است. بخشی از گلومرول سالم هستند، و بقیه عملکرد کلیه باقی مانده است. توسط گلومرول به دلیل کمبود اکسیژن در خون و کلیه ها، و آخرین قسمت اسکلروز آنها آسیب دیده اند به دست آمده است و آنها می توانند کار نمی کنه و این بخش را نمی توان درمان بیشتر است.

در این وضعیت، اگر مادر شما می توانید درمان موثر به تعمیر گلومرول آسیب دیده و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته است. ما توصیه می کنیم مادر خود را به درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که با استفاده از گیاهان چینی و تکنولوژی مدرن است. از طریق درمان، گیاهان توانید به طور مستقیم در کار کلیه، که می تواند به بهبود گردش خون و ارائه تغذیه مناسب برای کلیه ها و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

اگر شما علاقه مند در تهیس درمان و یا می خواهید برای کنترل دیابت خوب، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: