دیگر درمان برای درمان دیالیز Expecto
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیگر درمان برای درمان دیالیز Expecto

دیگر درمان برای درمان نارسایی کلیه DiálisisMuchos Expecto از بیماران به نظر می رسد که دیالیز تنها انتخاب در گزینه نارسایی کلیه است. در حقیقت این طور نیست. است یکی دیگر از درمان است که می تواند به نارسایی کلیه در ریشه آن درمان وجود دارد. این درمان در بیمارستان ما - بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در چین است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای طبیعت میکرونیزه و سپس بر روی دو کیف های پزشکی قرار داده است. شما نیاز به دروغ روی تخت به این درمان است. آن را مانند یک ماساژ و احساس بسیار راحت است.

چه ویژگی های می کند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟

1. گسترش عروق خونی

داروهای چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها. بنابراین، فشار خون بالا می توان کاهش داد و برخی از مواد زائد مانند: اوره و کراتی ممکن است از بدن خود را با جریان خون نرم تخلیه می شود. بنابراین، آسیب بیشتر کلیه می توان جلوگیری کرد.

2. مکمل های غذایی

داروهای چینی غنی از عناصر کمیاب، اسیدهای آلی، اسیدهای آمینه ضروری و ویتامین ها می باشد. آنها می توانند به شما برخی از ملزومات برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و تحریک بدن شما برای سنتز عناصر و مواد مورد نیاز فراهم می کند.

3. تنظیم سیستم ایمنی بدن

داروهای چینی می تواند کمپلکسهای ایمنی کاهش و حذف آنها را از کلیه ها. بنابراین، آنها می توانند پاسخ التهابی سیستم ایمنی را مهار و بهبود ایمنی مؤثر است.

4. بهبود عملکرد کلیه

مواد فعال می تواند در داروهای چینی مسدود فیبروز کلیوی، گشاد شدن عروق خونی در سراسر بدن، جلوگیری از التهاب و انعقاد، کاهش کمپلکسهای ایمنی و افزایش بازسازی و تمایز کارکردی از سلول های کلیه. در همان زمان، مواد مخدر می تواند ترشح فاکتورهای رشد به منظور فعال تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی ساختار کلیه حمایت می کنند.

با این خواص، عملکرد کلیوی خود آن را می توان افزایش یافته است. کلیه ها می تواند توابع خود را انجام دهد. شما ممکن است قادر به کاهش تعداد چرخه دیالیز و یا حتی جلوگیری از diálisis.Si علاقه مند در درمان ما، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام، ما نیز می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، همه می تواند به شما با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: