چگونه می توانم دریافت FSGS در بهبودی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم دریافت FSGS در بهبودی

چگونه می توانم دریافت FSGS در Remisión¿Cómo می گلومرولی گلومرولواسکلروز اسکلروز سگمنتال (FSGS) در بهبودی است؟ FSGS یک نوع بیماری کلیوی با گلومرول آسیب است، و یکی از شایع ترین علت نارسایی کلیه است، به سرعت و به درمان موثر بسیار مهم است برای FSGS بیماران برای دریافت پیش آگهی خوب است.

چگونه من می توانم FSGS در بهبودی است؟

به طور کلی، درمان بیشتر مورد استفاده برای FSGS در حال مصرف داروهای غربی، مورد استفاده برای کنترل علائم. Cyclosporie، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی معمولا برای FSGS استفاده می شود، این داروها می تواند کمک به مهار التهاب کلیه و از بین بردن علائم به طور موثر. با این حال، پس از آن که دوز کاهش می یابد، علائم بالینی و FSGS عود خواهد گشت به نظر می رسد. علاوه بر این، طب غربی می تواند این مواد مخرب در کلیه تمیز نیست، مانند مجتمع های ایمنی، آنها می توانند بیماری های کلیوی را از ریشه درمان نمی شود و کلیه ها آسیب دیده را دنبال کنید.

سپس یک درمان جایگزین برای FSGS خود توصیه و در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.

در بیمارستان ما، تیم متخصص بیشتر در مورد FSGS تحقیق کرده است، و درمان اساسی برای FSGS، که با هدف تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی اول ما است. سپس ما می توانیم را برای ادامه درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه و جلوگیری از پیشرفت FSGS.

در اینجا، ما با استفاده از درمان سیستمیک چینی برای FSGS، از جمله سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

سلول های بنیادی: این یک درمان که ترکیبی از هر دو طب چینی و طب غربی، و می تواند کمک تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از واکنش ایمنی در کلیه ها است. سلول های بنیادی همچنین می توانید کمپلکسهای ایمنی حذف و کمپلکسهای ایمنی جلوگیری از رسوب بیشتر در کلیه ها. بنابراین شما می توانید پیشرفت FSGS، FSGS را متوقف کند و به حداکثر میزان مراجعه کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو Chhinese: این یک درمان گیاهی و خارجی بر اساس است، و بسیاری از داروهای خاص و منحصر به فرد چینی است که در آن استفاده می شود وجود دارد. مواد موثر در Osmotherapy به توابع زیر، گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، ضد التهاب، از بین بردن سموم و مواد زائد از، افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر است. همه این را می ترمیم بافت کمک و بهبود عملکرد کلیه اختلال کلیه به طور موثر با FSGS.

برای جزئیات بیشتر در مورد درمان سیستمیک چینی برای رسیدن به FSGS بهبودی، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: