بیماری کلیوی می تواند باعث تورم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی می تواند باعث تورم

بیماری کلیوی می تواند باعث بیماری کلیه Hinchazón¿La می تواند باعث تورم؟ بله، واقعا بیماری کلیوی می تواند معده شدید ایجاد کند و این می توانید آن را در تنفس دشوار است.

کلیه های سالم انجام بسیاری از مشاغل مهم است. از بین بردن ضایعات و مایعات از بدن شما، کمک به سلول های قرمز خون، حفظ استخوان های محکم و کار برای حفظ مقدار مناسب از مواد معدنی در خون. عملکرد کلیه کاهش ممکن است احتباس سدیم، باعث تورم در معده، پاها و مچ پا. علاوه بر این، تورم نیز ممکن است از یبوست، سندرم روده تحریک پذیر است.

درمان اتساع شکم در بیماران با بیماری کلیوی چیست؟

1. مصرف سدیم سالم

برای جلوگیری از احتباس سدیم و مشکل بهداشتی، مؤثر ترین وسایل برای به انجام رساندن این است که برای وعده های غذایی فراموش شده و آماده، تنقلات و سس به جای پخت و پز در خانه با طیف، مواد تازه.

2. خوردن غذاهای با خواص مدر

احتباس آب ممکن است توسط مواد غذایی با خواص مدر شامل کرفس، کاهو، هویج، پیاز، مارچوبه، گوجه فرنگی و خیار، رها شوند.

3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

درمان رادیکال برای درمان تورم باید آسیب به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیه ها می تواند مایع اضافی را از بدن دفع. بنابراین، معده نفخ و تورم در پاها و مچ پا می تواند همه چیز به خوبی درمان می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی در بیمارستان ما است و مواد تشکیل دهنده فعال می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمز نفوذ کنند. فقط در رختخواب به ادامه این درمان باقی بماند. دو کیف های پزشکی پر از داروهای چینی پردازش می شوند در پشت قرار داده است. این احساس بسیار راحت است و مانند یک ماساژ.

از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، که کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی ضروری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. از همه مهمتر، این درمان همچنین می توانید زمان دیالیز کاهش و یا حتی کمک به جلوگیری از دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها یکی از درمان های منحصر به فرد ما. ما همچنین حمام پا دارویی داشته، مخلوط مای کانگ، فتیلهگذاری درمان، درمان با اکسیژن و چرخه بخار، و غیره برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: