مرحله بیماری 3 کلیه می تواند معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماری 3 کلیه می تواند معکوس شود

مرحله 3 بیماری کلیه می RevertidoEtapa 3 بیماری کلیه نیز به عنوان ETPA 3 بیماری مزمن کلیه شناخته شده است، با آسیب متوسط ​​کلیه مشخص می شود. در واقع، آن از دست دادن مزمن و پیشرونده عملکرد کلیه ها و علائم بدتر و بدتر خواهد شد، که می تواند به مرحله نارسایی کلیه منجر شود. خوب، آن بیماری برگشت پذیر کلیوی end-stage است؟

بر اساس GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، بیماری های کلیوی است به پنج مرحله تقسیم، مرحله بیماری مزمن کلیوی 3، یک کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه و سطح GFR 30-59 میلی لیتر / است دقیقه. در مقایسه با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یا نارسایی کلیه، آسیب کلیه مرحله 3 آن است که هنوز قابل برگشت و یا حداقل است که پیشرفت را می توان با درمان زود هنگام و موثر به تعویق افتاد. بنابراین سوال می آید! چگونه برای رسیدن به هدف از درمان؟ نمایش پاسخ خود را در زیر!

1. یک رژیم غذایی متعادل و علمی

یک رژیم غذایی متعادل و علمی نقش مهمی در حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده ایفا می کند. به طور کلی، اصل می تواند کم نمک رژیم غذایی، رژیم غذایی متوسط ​​در پروتئین با کیفیت بالا، غنی از فیبر، پتاسیم و تعادل فسفر، میوه ها و سبزیجات و غیره. البته، یک برنامه رژیم غذایی واقعا دوستانه باید بر اساس شرایط بیماری خود توصیه می شود. اگر مشتاق به دانستن برنامه غذایی فرد، شما می توانید آن را به ما ایمیل و یا ترک یک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین به طور مستقیم.

2. درمان های طبیعی طب چینی

درمان صحبت از طب چینی، به ذکر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به عنوان یک درمان طبیعی است اثرات درمانی خوب در درمان بیماری مزمن کلیه به دست آورد. شما می توانید کمک به ارائه اکسیژن و خون کافی توسط کلیه تعمیر توسط گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، جلوگیری از لخته شدن خون و اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، و غیره. این مناسب، راحت و بدون عوارض جانبی است. پس از یک دوره درمان، علائم خواهد شد مربوط به رها تا حد زیادی. چه چیز دیگری، عملکرد کلیوی ترمیم خواهد شد. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، آن را می توانید آسیب به کلیه ها معکوس می باشد. برای اطلاعات بیشتر، به شما خواهد شد در چت به طور مستقیم با دکتر حرفه ای ما استقبال آنلاین





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: