چرا بیمار از بیماری کلیه دیالیز آسان به consegir تب است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار از بیماری کلیه دیالیز آسان به consegir تب است

چرا بیمار از بیماری کلیه دیالیز آسان به consegir FiebreLa دیالیز یک گزینه است که بیماری مزمن کلیه پیشرفت به نارسایی کلیه، در حالی که برخی بیماران دیالیزی شکایت دارند که از زمان رنج می برند که تب پس از دیالیز آنها بسیار ضعیف است.

پس چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز آسان است برای دریافت تب؟

1. عفونت

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در دیالیز، محل ورود در معرض هوا قرار. در نتیجه، باکتری ها و ویروس به احتمال بسیار زیاد برای حمله به بدن از طریق سایت دسترسی رگ و شرایط اختلال سیستم ایمنی. علاوه بر این، مشکلات دیگر، مانند از دست دادن پروتئین در ادرار و عدم اشتها، همچنین می توانید سیستم ایمنی بدن بیماران را تضعیف کند. در این صورت، آنها در معرض خطر بالای عفونت هستند. اگر عفونت در زمان کنترل شده نیست، تب توانید دریافت کنید.

2. خنک کننده

زمانی که دیالیز خیلی سرد است، این خواهد برخی از ناراحتی شود. در صورت عدم undealt سمت چپ، بیمار ممکن است تب، سرد است.

3. سندرم نخست با استفاده از

این نباید دلیلی برای خواهرش، اما باعث می شود که همان بیماری در سایر بیماران. در سندرم اولین استفاده، بیماران نه تنها تب، بلکه درد پشت، دشوار تنفس و پوست خارش، و غیره که احساس می کنند

چگونه برای درمان تب در بیماران دیالیز؟

بیمارستان ما با استفاده از درمان های پزشکی عمدتا چینی برای مقابله با نارسایی کلیه است. و آن را دشوار است برای ما برای کنترل تب با بیماران کلیوی پس از دیالیز. با توجه به این شرایط، دکتر ما می توانید دهان سوپ پزشکی چین برای بیماران که دارای اثرات قوی از کاهش التهاب و سم زدای ترتیب. و حمام دارو که بیماران دیالیز برای بیمار لازم با تب است. در حالی که غوطه ور شدن در حمام دارو گرم، بیماران زیادی عرق، و سپس بیشتر و ذره ماده سمی با عرق جاری خواهد شد. هنگامی که خون پاک است، از بین رفتن تب.

اگر شما می خواهید برای مقابله با تب در طول دیالیز و یا می خواهید به کنترل یا نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: